mytaste.se

Blur Flashbacks

I don't remember this myself, but she said that I said "take them away, I don't want that in my body".
 
After a while they told how they would do it. They told me about the complications, and I marveled.
 
Since that day, I decided that I will do this my own way. There had to be a better way.
(NF2. På bilden till vänster syns det att läkarna har redan tagit bort en stor tumör)
I have NF2 but NF2 hasn't me NF2 jag tror på något större än sjukvården och operationer min berättelse tumörer
7 kommentarer
MartinaOlsson

Är du sugen på att fynda snygga kläder till riktigt låga priser nu inför sommaren? Då ska du kika in på min bloppis, hoppas du hittar något som du gillar! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

Anders

Tufft, Liene. Och bra gjort.

Svar: Tack :) kan bara andas ut nu, hehe.
Liene Svärd

Lilly

<3

Ida Lindborg ♡

♥♥♥

sv: Tack så jättemycket :)

Cajsa Lindahl

hihihi va kul att du blev glad. :)

S A N N A ♥

Bra gjort!!!

ineta

Kramar, min bästa dotter, bästa och snällaste tjej i världen, bästa kompis och den som förstår mig bäst av alla. Jag älskar Dig och Gud älskar Dig jätte mycket!

Svar: Tack bästa mamma :) du känner mig också allra mest av alla på jorden. Älskar dig också och Gud älskar dig ännu mer. Kram!
Liene Svärd