mytaste.se

Testar något nytt

Så var det dags att testa något nytt inom design. Från början hade jag tänkt ha mouseover för bilden i headern men eftersom det är så svårt att få till det för tillfället hittade jag en annan lösning, nämligen olika bilder till varje sida (har en till kvar att göra). Så gå in på inläggsidan, kategorisidan och arkivet om ni känner er nyfikna.
 
Förändring: ljusare
Gammal vana: flera bilder i headern
Nytt: rosa och turkos
 
Jag har aldrig vågat köra på rosa innan eftersom jag vill inte att min blogg ska verka för tjejig, då jag skriver inte endast för tjejer, och rosa har på länge inte varit min färg, men några länkar i rosa bör inte bli för mycket. Jag gillar det faktiskt.
 
Vad tycker ni om min nya bloggesign? Kul att ni som har redan sett tycker det är fint.
bloggdesign inspiration ljusare och vårigare ny bloggdesign testa något nytt med bloggdesign
12 kommentarer
Sanne-Madeleine Håkansson

tack så mycket :D 'är dse så, så skönt i sånna fall :D

Sanne-Madeleine Håkansson

ja usch det är inte alls roligt, hoppas du känner dig lite bättre idag då :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Tack ska du ha. :D Javisst är hon fin :D

Anders

Rosa är cool.
Vet du förresten att "rosa" är det latinska ordet för ros och att när man säger att något är "rosa" betyder det helt enkelt att det har samma färg som en ros (rosa är den ursprungliga rosenfärgen).
På samma sätt betyder att något är "orange" att det har samma färg som en apelsin, fast på franska denna gång.

Svar: Intressant fakta.Så "orange" är ett franskt ord egentligen? Visste jag inte, för trodde det kom ursprungligen från engelskan.
Liene Svärd

|| henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Riktigt fin design!

Ha en fin helg! :)

Vanessa andersson

jag tycker verkligen den är sjukt snygg!! :)

ellenlundis

Va fint de blev! :)

Pauline

jättefint!!

linah

åhh så fint <3<3 wow

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh så fint headerbildern blev. Duktig du är.

NICOLE

Jättesnyggt :D
SV Jaa men verkligen, känner igen mig i det. Men det är en charm det med :)

Johan

Fint med lite nytt! Jag har inte bytt design på år och dar, kanske är dags snart... :P

SV: Det låter som en bra tid tycker jag. Jag brukar sällan planera mina föreläsningar så noga, mest bara stolpa upp lite grundpelare i huvudet och sedan utgå från dem :)

Åhmen tack, Liene! Det värmer :)
Du själv verkar väldigt snäll och empatisk du med :)