mytaste.se

Mer utflykt på Gotland

En dag på sommaren åkte jag, mamma och Anders på en utflykt. Jag har redan lagt upp en del av bilderna men här kommer fler. De två första är från Slite.
Vi har besökt flera kyrkor på Gotland. Finns väldigt många kyrkor här på ön, så den ovan är bara en av många. Utanför fanns gård med olika blommor. Den lila är egentligen inte blomma utan någon annan cool växt.
Vi stannade till vid ett ställe där minnena av lettiska flyktingar finns kvar. Där åt vi lite matsäck.
Sen satte vi oss på ett fik inte långt ifrån. Mums!
 
Idag kommer både Anders och min vän Julia komma hit. Så kommer vi äta upp det mesta av vårt förrråd och mat i kylskåp hoppas jag för vi har fortfarande mycket mat som får inte stå kvar och som är omöjlig att tas med. Tog precis en cykeltur på morgonkvisten och det var det skönaste jag gjort på länge. Vad gör ni idag?
Gotland fika, kvarn utflykt,
19 kommentarer
Netti

Åh vad fina bilder från eran resa! Kram

coffeeandcupcake.blogg.se

Det är verkligen så sjukt fint där :D Underbara bilder!! Ha en fin dag :)

Skogsraah ☾

Åh vad härligt :) Har aldrig varit på Gotland! Vill dit så mycket!

Carro

Åh så fina bilder! Jag skulle vilja åka till Gotland någon gång :)

Celine

Så härliga bilder!

Sara Ekman

Så fina bilder :)

ellenlundis

Åh va mysigt! Gotland är så vacker, du tar så fina bilder. :)

Fikat ser bra god ut!

MALIN

Det är så mysigt på Gotland!

natalia

Så mysigt :D

Anna

Så fina bilder. Gotland är verkligen vackert!

JOHANNAOFSWEDEN !

Så fina bilder!

Erica

Låter verkligen som att ni har haft det härligt, och jättefina bilder! :)

Emma Engström

Shit så fina bilder! :D

Bibelgänget

Otroligt fina bilder du tar! :)

svar: Tackar! :) Jag är mest aktiv på min serie/konst instagram. Men ibland händer det, när jag har tid, att jag lägger upp nån inlägg på seriebloggen.

//kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

Emma & Julia

Åh så vackert!

Johan

Fina bilder.

NinjaKarin

Idag har jag varit ute och sprungit samt spelat lite spel och musik :)

Amanda Engberg

Så härliga bilder! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Fantastiskt vackert! :)