mytaste.se

Vibble

Till minne av Gotland.
 
En dag i våras/tidig sommar tog jag och mamma en trip med bussen ner till Vibble och hoppade av där vid Kneipbyn och gick sedan vidare fr att utforska skogen. Där fotade jag och filmade massor. Jag tänker göra en film med olika klipp av Gotland nån gång så kommer ni få se.
 
Jag har blivit antagen i veckans blogg tävling hos besökstoppen. Ni hittar röstningen längre ner till höger: http://bloggar.besökstoppen.se/ (en röst per dygn)
Gotland havet naturfoto skog
13 kommentarer
Mina

Så fina bilder :)

linah

åh va vackert :D!

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fina bilder

Anna

Så vackra bilder! Enkla och tjusiga :)

Thea Martinsson

Vilka fina bilder!! :)

natalia

Otroligt fin bild!

Natahlie

Nu är veckans blogg ute, va de du som vann? :)

Felicia

Jätte fina bilder!!

Jessy

Så fina bilder!

Erica

Såå fina bilder! :)

Matilda Johansson

Fina bilder! :)

Petra

vilka härliga bilder

Ebba K

Duktig fotograf!