mytaste.se

Simpel teckning

Godmorgon! Så, jag ritade inte igår men den här teckningen var den jag började med för två dagar sen efter ett uppehåll. Så den här ritade jag innan teckningen i mitt förra inlägg och innan teckningen med färg. Det är bara en simpel teckning, en som jag ritade av från en bild på mig. Vad tycks? Jag kommer lägga upp mer sådant på min facebook sida Liene (facebook.com/lienesvard).
 
Ska ut och springa strax. Ha en fin dag allihopa!
blyerts kreativt rita av simpelt teckna teckning
5 kommentarer
NICOLE

Roligt att se :) Önskar jag kunde rita mer än sträckgubbar ;D
SV Heh jaa kanske det. Denna kommer bli sååå fin i höst :)

Vanessa andersson

åh så fin :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Fint!

JoJo

vad duktig du är! :D själv är jag askass på att rita. haha!!

sv; jo men det gör ju det. humöret kan ju inte alltid vara på topp eller bra.

ellenlundis

Roligt att se dina målningar! :) Jätte fina!