mytaste.se

Ellen har en serietidning

Jag hoppas att ni kommer kolla in mitt tips om Ellens blogg och serietidning. Nu har jag följt henne i circa 2-3 år och hon har alltid varit lika gullig när hon skriver till mig. 
Hon är kvarts-finsk, kvarts-same/svensk och halvsvensk. Här hittar ni hennes blogg: finlandsgullet.wordpress.com
Här är hennes serietidning Bibelgänget: http://bibelgangget.blogspot.se/
 
Hon vill även veta om hon ska fortsätta skriva sin serietidning för hon har inte haft så mycket tid senaste tiden men om ni ger henne lite mer respons och feedback kanske hon ändrar sig. Hon vill gärna veta om ni vill att hon fortsätter skriva. I framtiden vill hon att hennes serietidning är större då hon älskar att teckna. Just nu går hon på Sjöviks folkhögskola, eller ja, hon har sommarlov men hon kommer gå sitt sista och andra år där efter sommaren.
 
Kolla hennes FB-sida: Ellen lundsbergs serier/konst
bibelgänget bloggtips bloggvän serietidning
6 kommentarer
NICOLE

Så fint när man skriver om varandra och tipsar andra :) Ska kolla hennes blogg :)
SV ja precis. Fel men ändå lite rätt kan man säga men det är svårt första gången att komma in helt :)

Henrik Olsson

Vilken kul grej! :)

Netti

Jag måste ta och kika i hennes blogg för att pusha för tjejen har ju talang :-D

ellenlundis

Åh tack för de gulliga inlägget Liene! Jag blev så troligt glad över det. :D Tack!

Bibelgänget

svar: Tack! :)
kram från Ellen, serietecknaren till Bibelgänget

FrökenTV, bloggen om tv och film

tack för tipset