mytaste.se

Jag och min vän Rebecka

Jag och min vän Rebecka klippte oss samma dag, och vi bytte profilbild på FB samma dag. Det var rätt kul att vi båda ville klippa håret. Lättare att göra det tillsammans. Jag hade ojämt hår men nu känns det bättre även om jag ångrar att jag för flera veckor sen försökte klippa det. Brukar gå bra men den gången blev det bara hemskt, så jag satt och teg i salongstolen, haha. Hon klippte sig på Franzéns hårglädje och jag på Sven Gustafssons i Motala. Bra hårsalonger de där!
 
Så kul att vara tillbaka och blogga förresten!
hårklippning i motala
2 kommentarer
ellenlundis

Va lustigt att ni klippte er samma dag! :)
Svar: har svarat på frågorna som jag fick av dej.
Tack! https://finlandsgullet.wordpress.com/2015/06/30/fragestunden-avslutad-4/

Svar: Vi bestämde det tillsammans :) det är lustigt att vi båda tänka på det dock.
Liene Svärd

sara

Fina bilder! :D