mytaste.se

Då: London, nu: Stockholm, sen: Norge

Hej allihopa! Jag vet att jag hade inte räknat med att skriva ett blogginlägg redanu nu men med iver och med överbliven tid klarar jag inte av att vara borta från bloggen, för det är nu allting händer. Förra helgen var lovsångshelg och det var faktiskt där allt började; jag blev en förnyad person. Nu vet jag att jag kan sjunga, att jag faktiskt kan. Den här helgen var jag i London och jag märkte att allt smakar och luktar där mycket starkare, och att folk låter sig själva klä sig hur dem vill; det vill säga dem tar på sig gröna jackor och sjalar och bär runt på färglada snygga väskor, och det är just färgerna, smakerna och lukterna som jag saknar i mitt liv. I London är allting så mycket livligare. Men jag gillar så klart landet, växter och djur mycket också. Fast det var inte så jag menade. Jag menade att ramarna för hur det ska vara och för hur alla ska vara kan göra livet så dystert och tråkigt. Så här får ni en smakbild av en bild tagen i Richmond Park, Isabella Plantation (hoppas jag stavade rätt nu).
15 kommentarer
Anders

Roligt att höra om dina erfarenheter. Det syns att du trivs i London, du passar in i miljön.

Svar: Ja, trivs faktiskt bra där :)
Liene Svärd

Lilly

Härligt att du hade en bra resa. :D Hälsa Norge från mig!

Charlotta Hägg

Sv: Ja, det är lite tråkigt men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig i livet… så nu bor jag hemma ett tag. Får se hur det blir till hösten:)

Väldigt fin bild!!

linah

snygg bild!

Sanna Widman

Fin bild!

SVAR:
Japp :)

NICOLE

Så härliga färger i bilden! =)

ddianasliv.blogg.se

Åh, jag håller helt med dig om London! Det känns så mycket öppnare, mer tillåtet att vara. Jag tycker också att alla människor överlag är så mycket trevligare i England; man ler och hälsar på främlingar, pratar med varandra, ser varandra. Önskar att vi i Sverige kunde bli bättre på det! :)

MATILDA ROSQVIST

London är en bra stad! :) Fin bild med!

Ida Gratte

Så kul, ha det bra :D

Petra

hoppas du får en fin påsk helg kram

Rassmus Wistedt

oooh kommer du till Oslo? :) om du svänger förbi oslo så måste du stoppa upp och säga hej till mig :)

Svar: Jo, jag vet bara inte om jag hinner. Beror på var vi är och gör. Min syster har gjort en lista på saker.
Liene Svärd

ellenlundis

Låter som du hade det trevligt. :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Lite färg gör mycket på ens outfit :) Glad påsk på dej :)

JoJo

härlig bild med fina färger och fin tjej! :)

Sv; bara ärlig! :)

ja, älskar rosa! <3

kaffehörnan

Men så underbart de låter, glad för din skull
Trevlig påsk