mytaste.se

Vi ses om ett tag! & vad vill ni se i min blogg?

Det är ganska mycket som händer i mitt liv just nu, och det är ju kul, men bloggen får lida dels på grund av detta men också på grund av min dator som vill ej fungera väl numera.
 
Den här veckan kommer gå åt packning och planering. Inför vad ska jag packa? Jo, London. Jag åker till London den 26-30 mars. Men innan ska vi ha lovsångshelg på frälsningsarmen i Visby, och nästa måndag drar jag till Stockholm för att träffa Cajsa och sedan min bror. Efter London ska jag till ett annat land, Norge, för att träffa min syster som bor där. Bara efteråt kommer jag vara kapabel att börja blogga igen... om jag har en ny dator. Med en ny dator kommer jag kunna organisera bildupplägget på ett bättre sätt. Jag har så många idéer för bloggen, om vilka teman jag ska skriva om. Vad vill ni se/läsa i min blogg?
 
Jag hoppas att ni för det mesta har det bra. Jag önskar er en vår som ni kan njuta av så mycket det går!
36 kommentarer
Amanda

åh älskar London

sv: tack :D

Amanda

sv: avd kul att du ska se de sista avsnitten :D
Hoppas du gillar dem :) jag är jumed i tvåan :D

Amanda

sv: åh vad gullig du är :) <3

ja :D jag ar varit där fyra ggr tror jag. Senaste förra året :)

Kajsa-Stina

Men gud vad roligt med en resa till London! Skulle själv vilja åka dit en dag då jag tycker det verkar vara så fantastiskt vackert och mysigt där! Vill gärna se massvis med bilder därifrån då du kommer hem hihi :)<3

coffeeandcupcake.blogg.se

Ska bli kul och läsa/se vad som hänt under dina resor :)

Petra

sv japp det var redigt mysigt

Lina

Åh vad kul, jag ska också till London! :D

JoJo

åh så härlig bild! :D

sv; åh tack så mycket! :) älskar we<3it, dom har så mycket fina bilder! :)

MartinaOlsson

sv; haha precis! det spelar liksom ingen roll hur fina kläder man tar på sig eller vad man än gör, man känner sig liksom inte fin ändå,för håret förstör allt, haha!

Jossie

Jag vill oxå se massor av bilder av London!!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Först London,åååå jag vill också. Stockholm är lungt eftersom jag befinner mig här just nu. Men sen NORGE?? MITT DRÖMSTÄLLE. Det sår högst upp på listan, såååååå avis på dig!!!

NICOLE

Vad kul att fara till London =) Hoppas du får det bra!
SV: det var jättegott, syrligt och fint :)
Det låter bra det! :)

Amanda

sv: ja :)
shoppat mycket också :P

sv: tack :D

Amanda

sv: senast jag av där var det BARA shopping som gällde :P

Petra

Sv älskar muggarna är så himla rädd om dom

NICOLE

SV: Nej det har jag inte =) Men du får säga hur det var sen så får vi se om jag överväger att fara dit ;) Kram

Tessie

Sv; Jag håller med dig, skulle aldrig få för mig att äta sushi med gaffel tex :p hehe..

sara

Fin bild! :)

Lina

Sv: Ja! Tack, du med :)

Amanda

sv: oja :D ÄLSKAR att shoppa :D

ellenlundis

Jag vill gärna se mera av dina fotografier, kristna inlägg och dina låtar på dina inlägg. :)

Visa gärna bilder från London och Norge också. ^_^ Skulle vara kul.

Petra

önskar dig en trevlig helg kram

Lilly

Om Gud och om ditt liv - alltså behöver du inte ändra upplägget något. :D Måste tillägga att din design ser riktigt proffsig ut.

ellenlundis

svar: Väldigt fint skriver av dej, Liene. :) Jo vi pratar mycket om Gud i min familj, för att jag är uppvuxen i ett kristet hem. "Ett frikyrka" Om du förstår hur jag menar. Jag tillhör Korskyrkan, som jag går till så ofta jag kan.

Anders

Vilken fin bild! Hälsa Varis och Linda!

Svar: Det ska jag :)
Liene Svärd

kaffehörnan

Ha så bra och var rädd om dig

sarah

Ok :)

sarah

Japp

MartinaOlsson

sv; ja verkligen! och det är ju bra för företaget också, tror dom tjänar på det för att folk känner att dom gör en god gärning när dom köper produkterna :)

Chriisss.blogg.se

Vad roligt med London! Så vackert där! :)

Svar: Ja :)
Liene Svärd

Johan

Det blir en del resande för dig här framöver. Hoppas allt går bra och lycka till med allt! :)

SV: Haha ja, de flesta fåglar flyger ju, men inte alla ;)
Så kan det definitivt vara. Tänker på idrott eller jobbkarriär eller vad som helst. En person som får jobba i motvind hela tiden lär sig att tackla motgångar på ett bättre sätt än någon som bara glider med och där allt går utan motgångar. När motgången väl kommer, då vet man inte hur man ska ta sig förbi den, för det har man ju aldrig gjort innan.

Ja, det är jättepositivt att det uppmärksammas, för det är en viktig aspekt. Idrott är som sagt så mycket mer än just bara idrott.

Ta hand om dig nu!

Becka

Underbar somrigt fotografi!

Flisan

Vad kul med London ska dit i April :D

Lotta

Sv: Ja, det är väldigt fint! :) önskar att jag vore lite mer tålmodig och kunde göra sådana =) KRAM!

Erica

Åh, vad roligt det låter med London! :)

Petra

sv låter bra jo då det hade jag också kram