mytaste.se

Girl and Dog Painting With Acrylics

När man inte har en egen hund kan man i alla fall måla en hund...

Hittills har jag målat med akryl bara några enstaka gånger, så därför har jag inte testat med att lägga lager på lager som proffsen gör. Jag målar istället lite hur jag själv vill. Egentligen tror jag att man ofta behöver lära sig i egen takt och på eget sätt. Ingen gör lika i slutändan ändå. Med detta säger jag inte att jag är ett proffs, utan jag menar att jag vill njuta av processen istället för att sucka över varje misstag och för att jag inte kan allt med en gång. Skulle kunna diskutera om det här hur länge som helst...
 
Vem har sagt att du inte kan? Om du drömmer om att börja med ett hobby som du inte testat förut, prova. Vill du ha en hund, sök efter fakta på nätet, förbered dig och när den rätta tiden kommer får du tag på den perfekta hunden för dig. Men det gäller också att våga. Vi alla har varit nybörjare någon gång, eller är det ännu.
bästa vänner drömmen om hobby eller hund kvinna och hund målning i akryl måla i akryl vi alla har varit eller är nybörjare
12 kommentarer
Vanessa andersson

Åhh sååå fint :) önskade också att jag hade hund :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Vad ha du för dig? Fin bild. :D

MALIN

Wow :) Snyggt!

Charlotta Hägg

Sv: Njae.. det var efter att det tagit slut som jag tyckte att han betedde sig illa mot mig. Men vi har löst det nu och är vänner idag. Så det känns helt okej ändå. Fast just då var det så galet jobbigt att jag knappt ville gå upp ur sängen :/

Petra

Av tyvärr vaknade jag upp med huvudvärk och mag ont så har varit sängliggande hela dagen mår bättre nu som tur är få hoppas jag får en bättre sömn inatt

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Såååå duktig! :)

Sanne-Madeleine Håkansson

Jätte fint :D

Boel

Gud så fin:D
Som du säger, vi är alla nybörjare i början.
Om en fortsätter så kommer en att utvecklas, spännande, tålamodskrävande och häftigt! :)

Cajsa Lindahl

haha thanks. :P

Carolina Thoor

Väldigt fin och detaljerad tavla. Hade aldrig kunnat göra denna själv, otroligt fin! :D

Kram ♥

sara

Fin bild! :D

Nouw.Com/bexollila

Fint!

missa inte min tävling - skriv endast att du är med & ha chansen till en valfri vara - nouw.com/bexollila/tavling-18859293