mytaste.se

Snart tar resan slut

Hej! Med sorg blandad med lättnad vill jag meddela att jag kommer sluta blogga. Jag började blogga i slutet av 2006 och då skrev om favoritartister och mode. Sen startade jag annan blogg och ännu en blogg som gick bäst av alla. Att läsa kommentarer har gett mig jättestor glädje sen 2007 fram till 2010. Sen tröttnade jag lite på bloggen, jag tog en paus. Jag förlorade så klart mina 2000-4000 läsare om dagen. Dock var det fortfarande runt 600 pers som kikade in dagligen även fast jag inte skrev något. Jag såg det och bestämde mig för att börja blogga igen men då provade jag att blogga på lite andra ställen men det gick inte lika bra och eftersom jag hamnade i en jobbig period i livet var det som att jag kunde inte ge samma positiva energi till mina läsare. Jag började må så dåligt och blev sjuk att jag behövde söka hjälp någon annan stans. Därför blev jag kristen och när jag startade min förra blogg handlade den om min tro och bibeln. Sen startade jag denna blogg för att den skulle vara lite mer kreativ. Men ärligt talat har jag inte längre samma passion för bloggningen och därför vill jag istället lägga ned tid på det jag brinner för. Jag känner inte längre någon kraft av bloggningen och det betyder att jag måste byta något i mitt liv.
 
Vi får se om jag kommer istället göra fler videos på youtube eller lägga upp bilder på instagram, men jag är säker på att jag kommer inte längre lägga ned lika mycket tid på sociala medier som innan. Nu satsar jag på levande kontakter och ett liv utanför datorn!
 
Men jag har lovat att skriva inlägg om förlorad vänskap och jag vill även berätta mer om bibelskolan. Så det kommer upp här innan jag avbryter denna resa!
jag slutar blogga
58 kommentarer
Isabelle Johansson

Ne :(

Cassandra Haraldsson

Tråkigt att du ska sluta, men är det vad du känner för så ska du ju såklart göra det...

Netti Starby

Vad tråkigt men man ska absolut följa sitt hjärta :-D Kram

Caroline - 4barns mamma utomlands

Vad trist, men man ska blogga för sin egen skull och ger det inte längre än något så ska man göra det som känns bäst! :)

Petra

sv det är så himla gott

cassandra gigel

tråkigt!

coffeeandcupcake.blogg.se

Så tråkigt :/

Jeanette

Vad tråkigt att du ska sluta blogga :( Men om det är så du känner så tar du ju rätt beslut men ändå tråkigt

Emma & Julia

Tråkigt att du ska sluta, men man ska bara göra saker som man vill. Nya utmaningar kommer du möta ändå! kram!

Celine

Vad tråkigt att du ska sluta blogga, men känner du inte att du inte får ut någonting utav det så är det ju ingen idé att fortsätta!

Jessy

Men gud va tråkigt :( Men du ska köra på ditt egna race och göra det du själv vill självklart så stöttar dig! :D kram

Amanda CL

ta hand om dig!!! <3
kramar

Erika

Nej vad tråkigt, men man ska ju självklart göra det som känns rätt för en :)

linah

nej :( ..

Boel

Åh vad tråkigt! Men du ska göra det som du mår bra av <3
KRAM

Johanna Utterberg

Vad tråkigt men man ska göra saker man mår bra av! :)

Martina

Tråkigt att du ska sluta blogga men jag tycker verkligen att du ska göra det som får dig att må bra! <3

Enya シ

Men nej vad tråkigt :(

Tessie

Sv; Jag håller absolut med dig. Hösten är otroligt vacker med alla dess färger! :D

Amanda

Åh så fin bild!

CAICAIS.BLOGG.SE~

Tråkigt att du slutar blogga, men om det är något du känner att du verkligen vill är det något bra, man ska inte göra det för andras underhållning utan för att man vill! :)

Erica

Trist att du slutar blogga, men jag förstår din anledning och tycker att det låter som ett bra beslut. Det viktigaste är trots allt ändå vad du mår bäst av och vad du tycker är kul och vill lägga ner din tid på. <3

Nathalie Tegelstam

Åh va trist men jag förstår dig tjejen! Massor med kramar till dig! :)

MADDISENJ.SE

Tråkigt tjejen men förstår dig också

natalia

Tråkigt men förstår dig <3

Julia

Superfina bilder!
sv: Åh tack så jätte mycket vad glad jag blir! Kram

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Vad tråkigt att du ska sluta blogga.. :/

Josefine

Vad tråkigt..

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Men nej vad tråkigt!! Din blogg är den jag läst ända sedan jag började blogga. Vad tråkigt att du ska sluta.. ÅÅÅHH!

N

Vad tråkigt.. Men huvudsaken är att du gör vad som är rätt för dig! :)

Amanda

Lycka till i framtiden! Kram :)

Filippa

Vad tråkigt!

jhennifer

Hej! Hoppas allt är bra med dig. Jag har en tävling på bloggen där vinnaren får designa sitt egna skal/ skin. (Jag valde att göra mitt i en snygg marmordesign) Om du vill får du jättegärna vara med och tävla här: http://jhennifer.myshowroom.se/2015/10/06/egetdesignat-skal-och-skin-tavling/
För de som inte vinner finns även en rabattkod på 20% i inlägget 😊

sandra

Åh vad tråkigt, har ju följt dig i många år nu :O
men förstår och önskar dig all lycka till! <3

starsinlife.blogg.se

Vad synd :( lycka till i livet.

Ida Lindborg ♡

men neeeej! hoppas du kommer tillbaka. Lycka till med allt, och fin bild ♡

ellenlundis

Jag kommer att sakna dina inlägg på din blogg. Men det är bra att följa sitt hjärta. :) Lycka till! Vi hörs ju på fb o instagram

anna

Snygga du, som värsta fotomodellen <3

sv; Men självklart jag menar de jag skrver, vad skulle jag vinna på att vara oärlig och ljuga? Ja exakt, jag passar mig från drama och skit, finns så många som mår så dåligt och vill ha bråk och drama enbart för att växa. Hoppas att du mår bra hjärtat :) Kramar

Svar: Du är så fin <3
Liene Svärd

Alice

Åh, hoppas att du kommer att trivas med ditt beslut, man ska göra det som gör en glad. <3

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Det är tungt att ta dessa beslut, särskilt när man har hållit på så länge och har fina läsare. Men känner man att man inte orkar eller vill hålla på med det längre så är det bara att lyssna på det. Självklart kommer jag att sakna att läsa din blogg, men jag hoppas att du får det bra och gör allt roligt du vill göra!

Isabella

sv: åh tack så mycket :D

JoJo

vad tråkigt att du har valt att sluta blogga :( men är tur att jag har dig på instagram så jag kan följa dig där i alla fall :)

sv; tack vad kul att du gillar bilderna! :)
hoppas du har haft en fin onsdag!

Emma Engström

Nej men vad tråkigt!! :( Kram

anniepiie

Så tråkigt,men känner man ingen blogglust är det ju ingen idé och fortsätta...Kramis

Frida

Trist! Men man ska göra det som är bäst för en själv :)

paulina

så tråkigt :(

NICOLE

Nej men vad tråkigt att läsa! Vi har ju haft kontakt rätt länge, sen du bodde i Motala och hade den bloggen. :(( Och inte på insta heller :( Tråkigt. Men ta hand om dig!

Hej Liene! Jag följde dig för ett par år sedan slaviskt och du var lätt min favoritbloggare, men sen försvann du och jag kunde inte hitta din blogg. Tyckte det var tråkigt och har vid ett flertal tillfällen sökt men din blogg var verkligen borta. Men så

Hej! Jag följde din blogg slaviskt för ett par år sedan, du var lätt en av mina favoriter. Väldigt inspirerande :) Men sen på något vänster så kunde jag inte finna din blogg längre. Har sökt vid ett par tillfällen men inte hittat den. Men så ikväll kom jag tänka på dig igen och sökte och fann denna! Jag blev så glad och tänkte oj vad mycket jag har missat! Tråkigt att du ska sluta blogga, men man ska alltid göra det som känns bäst för en själv! Hoppas du får det fortsatt bra vad som än kommer :)

Sanna

Hej! Jag följde dig för många år sedan innan du slutade blogga. Jag minns att du skrev inlägg om min blogg som jag hade då och jag gillade din personlighet och blogg jättemycket. Jag blev glad när jag hittade din nya nu detta året och jag önskar dig verkligen all lycka! Precis som någon annan skrev i en kommentar så ska man följa sitt hjärta! Men tråkigt ändå att du vill sluta.

Svar: Åh, blir så värmd av dina ord, men du får följa mig på instagram om du har det. Heter också Liene Svärd där.
Liene Svärd

Carolina Thoor

Tråkigt att du inte vill blogga längre, men jag kan absolut förstå dig och du ska självklart göra det som du känner att du behöver göra! :)

Sv; okej, tack för tipsen! :D

Alice Larsdotter

Tusen tack fina du!! :)

Natalie Salazar

I tisdags hände det som jag fruktat för på mitt jobb, jag var nämligen med om ett rånförsök.
har skrivit mer om det på min blogg, gå in och kika om du vill veta vad som hände, kram <3

Natalie Salazar

den här veckan som kommer får vi ju ta och spika en dag :)

Amanda

Vad tråkigt :/

sara

Fin bild! :)

Mina

Trist :(

Fröken Grön

Låter som ett otroligt vettigt och bra beslut av dig. Även om det känns tråkigt så klart!

Olivia | 17,5 årig tjej i mediebranschen

Trist!