mytaste.se

Nya teckningar från Ellen

Nu har min nät-vän Ellen lagt upp nya teckningar på sin serieblogg bibelgangget.blogspot.se. Teckningen ovan är en av dem. Klicka HÄR för att se mer. Hon skulle bli så glad om ni kollade.
 
Jag försöker ännu lära mig min nya mac dator. Tycker det är svårt att hitta var man har sina upplagda filmer till exempel. Ville göra en vlog men nu hittar jag inte filmerna, haha. Ska väl sätta mig vid alla mina bilder igen och redigera för nästa veckans inlägg, om jag orkar.
art teckna teckning
12 kommentarer
Netti Starby

Åh vad fin och jag ska genast kolla :-D Kram

Amanda CL

åh vad roligt! Ska kolla in den :D

sv: tack :) är väldigt nöjd med dn är ett självporträtt jag tog för typ tre år sedan :)

ellenlundis

Åh tack fina Liene! :)

Petra

sv ja skönt med en lugn lördag låter härligt

Emma Engström

Vad roligt, ska kika! :D

Yohanna af Skovde

Vad duktig hon är, roligt :)

Nathalie Tegelstam

Gud va fin! Duktig hon är :) kram

Cassandra

Fin teckning :)

Shahrzad Garoosi

Nice

anniepiie

Så duktig hon är.:) Jag heter förövrigt Lundberg i efternamn.. :) hihi

Nora bååth

Sp härlig bild :D

Jeanette

Väldigt fina färger i den där bilden :)