mytaste.se

Fika med bror på Kungsträdgården

Jag åkte till Kungsträdgården för att ta en fika med min bror. Det är min första vår i Stockholm och jag ville inte missa Stockholms stolthet som är de blommande körsbärsträden. Jag tog några bilder på ett sånt träd i Visby förra året men det blir en annan sak att fota där det växer fler såna träd. Eftersom jag har fortfarande lite smärtor och stelhet i ryggen efter operationen tog jag med mig ett kamera objektiv som väger mindre, ett objektiv för närbilder men det blev faktiskt en höjdare. Detta objektivet fick jag i julklapp av min bror och hans flickvän förra året. Vad tycker ni om bilderna? Måste säga att det var skönt att kunna fota igen.
 
Om någon vill fota tillsammans med mig nån gång hojta till!
Kungsträdgården Stockholm, fika, körsbärsträd latte
14 kommentarer
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åååå vad kul. Så fint det är där. Spenderar också tid där nu! :)

Tuva Björnwall

såå härliga bilder!!

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så fint i Kungsan när det blommar :)

Ewelina

Riktigt fina bilder!!

Svar: Tack så mycket!
Liene Svärd

Matilda Johansson

Fina bilder :)

Hillevi

Så fint det är där!

Tilda Barkselius

Var också inne idag och fotograferade :)

MALIN

Vilka vackra bilder! Det ser helt fantastiskt ut! Kram

Frida

Hej
Nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus ( bestämde mig för att inte lägga ned bloggen).
Hoppas du vill fortsätta att läsa min blogg :)

Ps härliga bilder kram

Kristin/onlyfemale

Jättefina bilder!Det är så fint med alla blommorna!

Amanda

Fina bilder! Härligt med vår och de fina träden!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Såg supermysigt ut! :)

Ida ❄

Oj vad mycket det har slagit ut på bara en vecka :)

Ida - foto & häst

så vackra bilder :)