mytaste.se

Förändring kommer

Ville verkligen få så bra bilder som möjligt på reflektionen i vattnet. Träden var så vackra. Speciellt den brustna där bakom alla andra.

Du kanske förväntade för mycket av dig själv. Du behöver inte pressa dig själv så hårt. Du försökte hålla ut enda till slutet men det brast. Det som verkade så starkt blev svagt. Jag förstår att du vill se resultatet fort men du får låta dig flytas fram med processen. Du får låta det ta den tid det tar. Låt din styrka växa upp från din svaghet, för det som en gång var svagt kommer bli starkt.

 

Idag känner jag djupt i mitt inre att förändring kommer. Dörrarna kommer slås öppna. Just för att det är så jobbigt och kan verka frustrerande just nukommer det ske en stor förändring, och inget kan hindra det. Ibland kan det som hindrar i ditt liv vara just det som leder dig dit du ska. Var inte besviken för att saker inte går ssom du tänkt, för kanske kommer det till slut gå bättre än vad du kunde förvänta eller ens föreställa dig.

 

Åh, det var så bra på bibelskolan idag, vi har öppna dagar både idag och imorgon så vem som helst kan komma och lyssna, eller den som vill eller är nyfiken att börja bibelskolan. Den här veckan kan jag erkänna hur mycket bibelskolan har hjälpt mig, nu är jag på en helt annan nivå än när jag började. Det är amazing! Vi hade massa fika också, vilket jag älskar, haha, tog så mycket att jag hann inte äta upp under lunchrasten. Fick även träffa min älskade vän Cajsa. Skriv något uppmuntrande till henne, hon behöver det mer än någonsin nu. Önskar er allt väl!

förändring skogen tankar om livet
6 kommentarer
anniepiie

Vilka fina bilder, naturen är fantastiskt fin och du är en duktig fotograf. :D

MALIN

Vilka fina bilder :) Naturen är så vacker! Kram

Frida

Så fint du skriver och vilka underbara bilder :)

Netti Starby

Jättefint skrivet och bilderna är helt underbara! Kram

ellenlundis

Jag tänker på dej. Fina ord du skrev. :)
Dina foton är så fina!

Ineta

Det är sant, det kommer komma något nytt, och i svaghet kommer det starka uppenbaras ännu vackrare. sedan när all prövningens tid är över. Finns många bibelord som skulle passa in här, men de kommer också komma till dig helt otvunget.