mytaste.se

Badminton med bror och mamma

Den senaste veckan har jag helt enkelt tillbringat mycket tid med familjen i Stockholm. Min mormor från Lettland och syster som varit i Australien var också och hälsade på, men de bilderna kan jag lägga upp vid senare tillfälle.
Vi hittade ett ställe på Långholmen med det perfekta ljuset tycker jag.
Vi spelade badminton.
Vi hade det kul och fotade. Älskar det här med solljus, båtar och vatten. Sen gick vi mot t-banan och så avslutar vi med bilder på Stockholm.
Jag har inte behövt blogga lika mycket vilket är jätteskönt. Har istället haft andra saker att göra. Nu längtar jag till hösten då jag ska börja praktik efter långtids sjukskrivning och jag kikar runt på intressanta kurser. Älskar att ha saker att se fram emot.
Stockholm, familjen sommar
5 kommentarer
Alice

Vad härligt, och så fina bilder! ^^

Carolina Thoor

Vilka roliga och fina bilder ni tog! :D

Sv; okej, då förstår jag. Hoppas att du klarar av praktiken så att du orkar och kan börja arbeta lite! :)

FREEDOMtravel

Fina bilder! Och trevligt att se lite husbåtar! Vi flyttade in i husbåt för ca 3 år sen och just idag skriver jag om renoveringen av den ;)

Amanda CL

kul med badminton :D

Ida - foto & häst

Så fina och härliga bilder! :)