mytaste.se

Använder kajal efter flera år

Let's talk about smink. Nej, jag anser inte det är viktigt att ha smink på sig men jag har ändå lite längtat efter att ha det på mig. Ser det som en konstform. Jag har väntat länge eftersom min tårkanal fungerade inte och jag gjorde ett ingrepp som kvarlämnade ärr på ögonlocket. Bara ett tag sen gick svullnaden ned. Jag måste dock fortsätta smörja ögat med salva och det gjorde att kajal var svårt att applicera på just det ögat. Det blev suddigt. Aja, på bilderna ser ni ändå bara den bästa sidan. Nästa gång ska jag testa mascara och se hur det blir. Men jag vet inte, jag har vant mig vid att gå utan smink och tycker nästan det är konstigt att använda det igen.
 
Många selfies, dude!
kajal selfies
13 kommentarer
MALIN

Du klär verkligen i det! Kram

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Jättefint :). Ser också smink som konst :)

Hanna

Ja de är svårt !

ellenlundis

Du är så vacker! :)

Tilda Barkselius

Kul att kunna testa smink igen, otroligt fina bilder på dig också!

moamedalicia.blogg.se

Du är så naturligt vacker. Fint med kajal också :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Det är så härligt med smink efter ett långt uppehåll tycker jag. Typ efter sommaren, för man har ju typ aldrig smink på semestern :)

elin stridh

ja superkul :D

Zyllah

Jätte fina bilder. Smink kan ge en hel del eftersom att smink ofta gör att man känner sig snyggare, och känner man sig snyggare blir man oftast mer självsäker också. <3

Alice

Tycker det ser jättefint ut! ^^

En beundrare

Du är en mycket vacker kvinna.

Heléna

Så fina bilder på dig :D Kram <3

Kaffehörnan

Roligt du testar dig fram. Jag önskar dig desamma