mytaste.se

Dagens låt

Hej alla fina! I veckan fick jag utöka två av mina arbetsträningsdagar på hunddagiset, därför har jag inte hunnit planera vilka bilder jag ska lägga upp på bloggen så ni får nöja er med en låt nu. Musik har aldrig varit svårt för mig att hitta. Jag hittade den här låten för några dagar sen och jag blev så klart kär i den. Jag brukar inte ens lyssna på indie men när en text slår ut allt annat asså...
Vad tyckte ni om låten?
 
Nu har jag bakat och ska njuta av detta framför någon sevärd dokumentär på youtube. Härlig helg!
dagens låt indie
4 kommentarer
sandra.

Jag tyckte låten var bra :) kul med lite nya musik tips :)

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh låter som ett kul jobb :)

anniepiie

Bra musik du delar med dig av. :D

Gabriella

Såå bra!!