mytaste.se

Godmorgon

Godmorgon alla fina människor! Jag hittade det perfekta stället att fota på i mitt rum. Förresten älskar bruna och dämpade färger i rummet. Är ingen inredningsperson men min mamma inspirerade mig lite eftersom hon brukar alltid fixa så mysig stämning.
 
Igår var helt okej men jag är nog ingen konsertmänniska ändå, utan jag föredrar ansikte mot ansikte konversationer eller i mindre grupp. På green house fick vi överflöd av fika och Per med hans fru från en annan församling hade kommit för att hälsa på och vi diskuterade om att följa Guds vägar istället för sina egna - riktigt bra stund med bön.
i mitt rum vardag
14 kommentarer
Lillemmish- mode - inspo - mamma till wille

God morgon , God morgon!

elin stridh

mysigt :D

Freja

Fin du är :)

Tove

Super kul att du är med i veckans blogg, lycka till!!

Erika

Vilken superfin bild på dig :)

KajsaStina

Hej! Jag har en veckans blogg, skulle vara superkul om du var med!

Henrik Olsson

Det var en jättefin bild :)

Henrik Olsson

Sv: Den svarta köpte jag i april förra året :)

Ida Lindborg ♡

men så mysigt, finis :)

ellenlundis

Fotomodell nästa? ;)
svar: Va kul! Den inlägget vill jag läsa sen :)

Pauline Hurtig

fin bild på dig!

En beundrare

Så underbart vackert hår.

Veronica Pettersson

Fin bild :3

Sv: Jao, det är just innan man har kommit igång med gymmet som det känns segt.

paul%20in%20scotland

Merry Christmas & Happy Hogmanay (New Year's Eve in Scotland)
Love from Scotland :)

Svar: Merry christmas and happy new year! :)
Liene Svärd