mytaste.se

Jag bakade

Jag bakade och sen redigerade jag bilderna också, oho, och ni trodde att jag skulle komma med recept men nej, inte denna gång faktiskt. Recept på bullarna finns lite överallt på google och dem andra gjorde jag utan recept. När och om jag har utvecklat detta recept kommer jag så klart lägga upp. De små bakelserna är hur som helst gjorda på pajbotten, kondenserad mjölk och visprgrädde - det är mäng av ingeredienserna som är osäkert.
 
Ibland känner jag mig fortfarande som ett litet barn som sitter i sandlådan och bakar kakor av sand, nu är det inte sand dock. Experiementerar så klart.
bakelser lussebulle minipajer
21 kommentarer
ellenlundis

Vad duktig du är på att baka :)

Liv Ringström

Så gott! Och vad kul att exprementera själv

Alice

Ser riktigt gott ut, och roligt att experimentera lite själv! ^^

Zyllah

Gud vad gått det ser ut att vara. Om man bara var bra på att baka och inte riskerade att elda upp hela huset så fort man befinner sig i köket så skulle jag nog baka mer. <3

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så gott :)

A M

GOTTT!!
sv; hoppas du hittade något du kan köpa till din vän! :D

Gabriella

Åh såå gott!!

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Ser gott ut!

ajlimullersandvik.blogg.se

Vad bra du är :D Tar ju evigheter att laga lussekatter :D :D

Linda

Men gud så gott!!

Emma Broberg

Ser galet gott ut!

Tuva Björnwall

åh mums!!

MATILDA

ÅH så gott :D

ullie

tar lite för lång tid me bakandet av bullar o sånt kakor går fortare ändå ggör ja det inte ofta hi hi
mmm såg så gott ut mums!!

Pauline Hurtig

så roligt och gott!

Heléna

Roligt att baka och ännu bättre att få njuta av det man har bakat när det är klart :D Kram <3

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Mums vad gott! :)

Denise

Gott! :D

Veronica Pettersson

Saffran är såå gott!

Sv: Kul att du tyckte om listan!

Anita

Gott :D

anniepiie

Duktig du är, lussebullar ä ju farligt gott när de är sådär varma och nybakade. :D