mytaste.se

Mitt hår helt naturligt

Idag vaknade jag med helt utvildad känsla vilket känns som evigheter sen. Känns som att jag kommer ha en hel del att blogga om idag, eventuellt kommer jag göra utkast. Jag planerar att lägga upp en video med min hårrutin. På bilderna här är mitt hår helt naturligt. Den dagen hade jag det perfekta håret enligt mig. Mjukt och livfullt. Så hur jag åstadkommer det kommer någon gång fram över här på bloggen.
Den senaste tiden har jag älskat att vara praktisk, hälsosam och så naturlig som möjligt. När det handlar om allt från shopping, hår och tänder och jag har upptäckt att man behöver inte alls spendera mycket för att uppnå bra resultat utan det handlar om att vara smart. Någon som håller med?
hälsa och livsstil hår naturligt
12 kommentarer
emelie jonasson

visst är det underbart dem dagarna då håret bara är helt prefekt att jobba med. Eller den dagen dem perfekta lockarna kommer fram när man låter håret lufttorka. älskart..

Cajsa Lindahl

"my kind of-tag" låter kul. Ska fundera på det. :)

ullie

då behöver du inte ha som mej en bad hair day mössa.
:D jaklippte mej nyligen o han kapade av allt ja har nog aldrig varit så kortklippt usch lipade men va hjåälpte det

fin lördag kväll o 3 advent

Gabriella

Jättefint!!

A M

Gud vad snygg du är då!!
sv; Verkligen supergod! Du borde verkligen tipsa :D

Emma Broberg

Så fint hår! Vi har samma kamera :D

Erika

Skönt när man vaknar sådär utvilad, det skulle jag också behöva :)

sandra.

Du har väldigt fint hår :D och bilderna är super fina =)

Veronica Pettersson

Fint halsband!

Sv: Tack snälla!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul med hårrutin! :)

Linda

Fint hår :-)

Alice

Ditt hår är jättefint! ^^