mytaste.se

Scars to your beautiful - Cover av Madilyn Paige

Godmorgon alla fina! Hörrni, jag vet att jag delade den här låten för bara några dagar sen men jag fann en cover och videon är ju bättre än de flesta musikvideos där ute. Älskar dansen. Om jag ska dansa vill jag dansa så där. Dessutom får man inte nog av budskapet i låten.
 
Det är så viktigt att inte bli någon annan än den man är. Man är vacker som man redan är. Detta kämpade jag med sen jag var liten. Jag tror att jag ville bli någon annan utan att inse det, och jag missade att jag är vacker redan.
 
She just wants to be beautiful
She goes unnoticed, she knows no limits
She craves attention, she praises an image
She prays to be sculpted by the sculptor
Oh, she don't see the light that's shining
Deeper than the eyes can find it
Maybe we have made her blind
So she tries to cover up her pain and cut her woes away
'Cause cover girls don't cry after their face is made
But there's a hope that's waiting for you in the dark
You should know you're beautiful just the way you are
And you don't have to change a thing, the world could change its heart
No scars to your beautiful, we're stars and we're beautiful
cover du är vacker
8 kommentarer
Jessica

Så sant, bra skrivet!

Henrik Olsson

Den låten är så vacker!

Henrietta

Jättefin låt!

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Så fin låt! Fin text!

Boel

Himla fin låt!

Hanna

Hopps du haft en bra söndag! :)

Tuva Björnwall

så himla fin låt!!