mytaste.se

Shopping och julklappar till mig själv

Jag är en av dem som skulle köpa julklapp till mig själv. Egentligen borde jag ha köpt för andra men jag hittade mer för mig själv, haha. Handlade allt detta på rea.
 
Linnet hittade jag på Vero Moda, 179 kr (fick 20 procent rabatt)
Smyckena köpte jag på Glitter, jag handlade för 300 och därför fick en julklapp
Örhängena kostar 20 kr par om jag minns rätt
Armbandet kostar runt 100 och halsbandet 99
Kransen var en av sakerna som fanns i julklappen
 
Tänkte ha det röda linnet och några av smyckena på mig idag när jag går på julkonsert hos sos church. Längtar så mycket att få komma ut! Innan jag åker dit ska jag baka kaka för häng med oss ungdomarna efteråt.
shopping smycken
26 kommentarer
Tove

Har veckans blogg på min blogg, vore kul om du ville delta.
Ha en fin dag, kram!

Cajsa Lindahl

jo jag ska gå men ja jag kommer att gå på den första. :(

MALIN

Vilka fina saker du fick med dig hem! Kram

MALIN

Svar: Nej det har du såklart rätt i! Men det är underbart att det sparar tid! Tänker främst på småbarnsfamiljer, eller som med mig att jag inte kommer ha tillgång till bil sen när jag ska storhandla! Kram

Alice

Så vackra smycken ju! ^^

Denise

Fina smycken! :)

My

Vad fint :D

sandra

snyggt!

MATILDA

alltid nice att handla julklappar till sig själv också haha! :D

NICOLE

Självklart ska man handla till sig själv med! =) SV: Tack snälla du, fint sagt. Och ja, det blev gott. :)

Kattis

Så fint...jag är också rätt bra på att köpa julklappar till mig själv!😋
sv: vad roligt att det går att köpa dom kakorna där du bor!☺

Amanda Forsman

Åh vad fina saker :)

ullie

va fint'1 ja men lite behöver man köpa till sej själv oxå tycker ja det är man värd fin 4 advent kram

Anita

Snyggt!! :D

anniepiie

Jag tycker också om och köpa julklappar till mig själv. hihi Om man hittar något som man verkligen vill ha liksom. Jättefint linne och smyckena! :D Kram

A M

Ååååh vilken snygg topp och riktigt fina smycken!!
sv; köksgrejer i julklapp är verkligen en super bra idé, har köpt det till min syster och hennes sambo! :D Jag tycker att hunddagiset låter som ett superjobb ;)

Zyllah

Väldigt snyggt linne. Jag tror inte att jag har några röda klädesplagg. <3

sandra.

vilka fina saker :D älskade linnet!

Amanda

Åh vad fina saker! :D

Kaffehörnan

Hej o gokväll
Så fina klappar du köpt till dig, du har bra smak.
Vad roligt du gillade bilden, hon är otrolig duktig.
Har bett henne visa en bild till + att hon kommer få skriva ett gästinlägg om inredning på min blogg

Va rädd om dig

JoJo

så fina saker du fick med dig hem :D

sv; ja nu har jag varit förkyld i en månad.. MEN, det verkar som att det är på väg att vända nu. håll tummarna för mig xD haha jo visst är det så. men jag vet egentligen inte om jag vill vara gift. vill ha ett bröllop men att vara gift.. det vette fan. haha xD ja jag vet att jag är lite konstig ^^

kul att du gillar bilderna! :)

elin stridh

älskar när man fyndar på rean :D
Var med och tävla om ett fullsize produkt kit från Philip Kingsley, som gör gottis för dett hår! 😊

http://elincecilia.com/2016/december/tavling-philip-kingsleys-fullsize-kit.html

Veronica Pettersson

Woow, armbandet är så snyggt!! Love it.

moamedalicia.blogg.se

Haha vad söt du är. Jag köper till mina vänner sen när jag kommer hem vill jag oftast ha det jag köpt till vänner och slår in det och ger det till mig själv 😂😅

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter ju alldeles alldeles fantastiskt :D :D Jag har köpt massa julklappar åt mig själv redan, öppnat rubbet såklart, haha...

En beundrare

Du har ett gott öga för det vackra.Du är en diamant.Fina du.