mytaste.se

Vardagsbilder från iphone

Min iphone tar inte världens bästa kvalitet på bilder, just därför står det i rubriken iphone. Dock kan det vara kul att se vad som händer i mitt liv? Till vänster ser ni en av hundarna som jag går med på hunddagiset. Han är så snäll att han stannar när jag stannar, går när jag går och i samma takt med mig. Idag var han bara lite seg. På bilden till höger ser ni middag som min neighbor Sophia bjöd mig på igår kväll. Ja, vi kallar varandra för grannar eftersom vi  bor så nära för att vara i Stockholm. Har även träffat Cajsa en snabbis och köpt något men jag vet inte om jag kan visa eftersom det kan bli en julklapp och måste förbli hemligt.
 
Nu ska jag seriöst vila. Har inte riktigt lyckats varva ner senaste två veckorna ungefär. Hoppas ni får en bra kväll!
labrador middag min vardag
8 kommentarer
ellenlundis

Varför har han en munkorg? Han ser så snällt ut :)

Svar: aaw det är inte en munkkorg utan en halti, tränar hunden att gå fint och inte dra, nu så drar han inte alls tycker jag
Liene Svärd

Amanda CL

hoppas du kan varva ner, har svårt med det ibland :/

ellenlundis

Jaha. Då vet jag :) Sorry!

Svar: yes :) hehe vore så grymt om den hade munkorg på sig, neej stackars vovve
Liene Svärd

Jeanette

Men åh vilken söt vovve! :) Tycker det är så mysigt att gå på promenader med hundar

sandra

maten ser god ut!

sandra.

Men gud så himla söööt hund!
och maten såg ju också riktigt god ut :D

Ida Lindborg ♡

vilken sötis!

Frida

Ja det håller jag med om :)
Vilken fin vovve, älskar hundar. Måste vara mysigt att jobba på hunddagis :)