mytaste.se

I need a change

Med sorg måste jag meddela att min internet på datorn fungerar inte vilket gör att det är inte lika roligt att blogga. Har ingen aning när problemet kommer bli löst. Inser just hur tråkigt livet är utan bloggen. Vet inte för vilken gång jag tänker att det skulle vara roligare att ha annan sysselsättning. Jag vill börja gå nån danskurs. Jag vill börja jobba och träffa människor. Jag vill göra nånting av mitt liv, inte bara blogga! Jag insåg just det. Nu när jag inte har tomrummet att fylla med blogg insåg jag att jag borde fylla det med något bättre. Inte så att jag ska sluta blogga, det är en plats där jag kan dela min kreativitet och vad jag har på hjärtat samt min tro men ibland drar bloggandet mi neråt utan att jag märker det. Bloggen är inte min identitet.
7 kommentarer
tess

Oooh vad jag hatar när det tekniska strular! Tycker att det är underbart att ha bloggen ibland, även om det kan vara skönt med en liten paus då & då! :)

Matilda Johansson

Vilken fin bild :)

Alice

HATAR när tekniken inte fungerar!

Carolina Thoor

Men om du är sugen på att arbeta, hur kommer det sig att du inte söker arbeten? Du behöver ju inte ha en fasttjänst :)

Sv; ja, tacopaj är hur gott som helst. Håller helt med dig! :)

RockBarbie

Jobbigt när internet ligger nere. Något jag gillar att göra när jag inte har något annat för mig är att sitta ner och planera saker som jag vill göra med mitt liv, jobb, egna projekt osv. Annars guillar jag även att tärna och att måla.

ellenlundis

Drygt att internet krånglar för en :/ Hoppas att de löser sig. :) Hoppas att du finner något kul att göra.

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Segt att internet inte fungerar :/ Men det finns ju ett liv utanför internet och bloggen som är viktigare, så gör det du har lust med :)