mytaste.se

Nu kan ni lyssna på min egna låt "Bring us together"

Jag satt igår kväll och i morse och satte ihop lite fort en video med text för en av mina låtar som jag hann spela in med hjälp när jag bodde i Visby. Han, Peter som hjälpte mig var så duktig, men vi hann inte göra låten helt klar med alla instrumenten så jag fick ändå göra en hel del själv efteråt men här är resultatet. Meningen var att få den låta tyngdlös liksom. Det är så kul att skapa musik och jag hoppas ni kommer tycka om att lyssna på den också. För att höra fler av mina låtar gå in på min youtubekanal, jag heter Liene Svärd
kristen musik låtskrivare original song singer-songwriter
6 kommentarer
Tilda Barkselius

Åh vad duktig du är!!! Jättefin låt <3

ajlimullersandvik.blogg.se

men åååh så du är duktig!!

Tuva Björnwall

åh vad duktig du är!!!

Josefine

Superfint!

Ineta

Älskar när du släpper taget om det egna och bara litar på att Gud gör allt i ditt liv, precis allt. ALLT!:-)

Hanna

Så fin! Bra jobbat :)