mytaste.se

Photoshoot med mamma

Kände för att vara smått kreativ innan jag sticker till mataffären och gör lunch så jag redigerade några bilder på min mamma. Dessa bilder togs förra året på Gotland, Vamlingbo. Det var ett vackert och avlägset ställe med gamla hus, båtar och hav. Vad jag älskar och saknar att fota i naturen! Vill ni se fler bilder därifrån? Det finns fler att se när ni skrollar ner i bloggen men så klart kan jag visa ännu fler i ett specifikt inlägg.
Gotland photoshoot porträtt på min mamma
20 kommentarer
ellenlundis

Vacker din mamma är :)

Pauline Hurtig

jättefina bilder!

jessy

Men så fin hon är! :)

Days by Johanna

Så fina bilder! =)

Tuva Björnwall

åh så fina bilder!!

Lina Lingman

härliga bilder!

Gabriella

Såå himla fina bilder!!

Zaisha <3

jättefina bilder :) fin din mamma är :)

natalia

Jättefina bilder!

Elsa

Vilka fina bilder! :)

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Nämen så fina bilder! :D

Amanda Forsman

Åh så vackra bilder!

Var jättegärna med i min tävling och vinn den perfekta sommaraccessoaren! :)

http://amandaforsman.blo.gg/2016/june/tavla-och-vinn.html

tess

Vilka fina bilder, och vad vacker hon är!

Tilda Barkselius

Åh vilka fina bilder!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så fina bilder :). Så lika du och din mamma är :)

Moa

åh så himla fina bilder

Sara Ekman

så fina bilder :)

Ebba

så fina bilder!
svar: tack så mycket :D KRAM

miningalinn

Vad fin hon är!(:

Sv: jag verkligen!!(:

Ineta

Haha, såg inte tidigare:-) Tack, sötnos!

Svar: Men nu :) du är jättefin
Liene Svärd