mytaste.se

All other ground is sinking sand

Some days I lose my place, It's a fight to keep my faith
But You are with me, I am not alone, no
But all around my world gives way
Toss like an ocean wave
You are my rock and the storm clouds blow

I look up and all I see is Your love holding me
When I feel like giving up
When my heart is hurt too much
Feels like I've reached the end
No, I won't turn and run, This battle will be won
When I've done all I can, I stand stand stand

On Your promise, I will stand
All other ground is sinking sand
 
Hej bloggen! Vill skriva en kort update om mitt liv just nu. Idag behövde jag ta ledigt från bibelskolan för inskrivning på sjukhuset inför operation 5 april. Den här gången är jag faktiskt inte det minsta orolig. Jag tar min tillflykt i Guds ord och står på hans löften. Sen vet jag att vad än som händer kommer det bli bra. Förra gången, för mer än 3 år sen kunde jag bli arg, besviken, otålig och få panikångest över min situation för jag såg inte hur saker förändrades. Dagen innan operation bröt jag ihop på sjukhuset i en korridor för jag var så rädd för ingreppet. Jag bad 4 timmar att Gud skulle hela mig men jag vet inte varför jag inte blev helad den natten, utan nästa morgon var jag helt lugn och var till och med vänlig mot sjuksköterskorna vilket jag inte brukar inte vara inombords när det kommer till sjukhus. Jag vet inte vad som kommer hända den här gången, men det kommer i alla fall gå bra för Gud har lovat att skydda mig och lovat att inget ont kommer drabba mig. Nu är det flera personer som inte känner mig som har sagt samma saker när vi träffats för bön eller på kristna möten. Nu är det som att Gud är stormens öga, ja, det är så det är och så det känns. Igår fick jag en så överväldigande stämning innan jag kom till gymmet för det var som om vågorna stormade runt omkring mig men själv var jag insluten i en övernaturlig frid.
Britt Nicole - Stand. Den här låten har hjälpt mig i vått och torrt.
NF2 kristen tro
3 kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Håller både tummar och tår för dig den 5!

ellenlundis

När jag läste detta, så tänkte jag på en psalm.
"Du omsluter mig, på alla sidor, och du håller mig, din hand. Du omsluter mig, på alla sidor, och du håller mig, i din hand. "


Kram! ❤

Josäfin Andersson

Så fin bild :D