mytaste.se

This Is My Fight Song

Dem flesta vet säkert den här låten. Rachel Platten - Fight Song.
 
Idag var en sån dag jag behöver peppa mig själv. Ibland kan det se ut som om inget har förändrats men det är inte alltid så som det ser ut. Ibland undrar man "när ska det gå över och bli bättre" eller "nej, nu får det vara nog!". Jag har fått nog. Jag tror att vi ska vara lyckliga, att vi ska vara friska, att vi ska må bra och veta att vi är  älskade. Idag är dagen på resten av ditt liv eller hur man säger! Du har ett spännande liv framför dig. Grip tag om det. Du var skapad för att leva.
 
Därför fokuserar jag idag på allt Gud har lovat mig, genom att läsa bibeln och ord jag fått genom bön. Jag vet redan han har en framtid och hopp för mig och detta kan jag kliva in redan här och nu. Därför kan jag vara stark. Även om det är en process, kan jag börja idag, jag kan fortfarande vara tacksam och förväntansfull.
 
Detta inlägg är för alla som går igenom kamp som ingen annan ser.
8 kommentarer
jessy

kram <3

Matilda Johansson

Den låten är bra! :)

Netti Starby

Vilken bra låt! Kram

NICOLE

Den är bra =)

Josefine

Så grym!!

Hanna

jag med, det är helt underbart!

N

Riktigt bra :)

anniepiie

Riktigt bra låt som alla bör lyssna på. :) SV: Jag mår bara bra tack. :) Förbereder inför imon då jag ska åka iväg på logistikutbildning. Blir intressant. :)