mytaste.se

Är så fri!

Bilder från förra sommaren i Lettland med familjen.
 
Under senaste veckan har jag gjort en galen sak. Jag har hittat ett rum som jag ska hyra. Så nu slipper jag och mamma trängas i ett litet rum med massa grejer. Det hade inte funkat i längden och vi båda tycker jag gjorde ett bra val. Samtidigt fattar jag inte riktigt vad jag håller på med, för jag har aldrig nånsin bott själv men jag är fri som aldrig förr! Jag fattar inte riktigt än att jag kommer få flytta. Jag dagdrömmer redan om att få prioritera saker lite annorlunda, handla mat själv, göra saker som jag vill och när jag vill, vara mer kreativ, finna min identitet, lite mer av sånt! Även om jag blir inneboende, men det är lite annan sak när man är inneboende på egen hand utan familjen hehe. Vi kommer fortfarande bo rätt nära varandra och det är också bra.
bilder på solnedgång resa semesterbilder stranden i Lettland
15 kommentarer
Susanna Maria

Wow så fina bilder <3

Alice Lindström

Underbara bilder!

MALIN

Vilka fina bilder :) Så härligt! Kram

Ebba

så underbara bilder, älskar din header!

svar: ja men eller hur :) KRAM

Tuva Björnwall

åh vilka vackra bilder!!

natalia

Underbara bilder!

jessy

Vilka härliga bilder!

Terese

Åh vilka vackra bilder!

sv: Men åh tack snälla!
Kram

Zaisha <3

vilka underbara bilder :) det är ganska skönt att bo själv också :)

NICOLE

Å så underbara bilder! Och vad skönt att få ett eget rum att hyra nu :)

trisiaa

Alltså wow vilka fina bilder!!

Moa

åå vad härligt det ser ut

Meg

Vad kul, grattis till nya stället :) och wow vad fina bilder - hade aldrig gissat att det var Lettland!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh vilka härliga och vackra bilder! Älskar dina bilder också! :)

ellenlundis

Underbara bilder Liene :D