mytaste.se

Fotopromenad och snacks

Vad jag älskar att promenera med kameran och ha snacks med mig! Naturgodis är ju det bästa men det är så dyrt... däremot var kringlan billig, den jag håller i handen, och den var god också.
 
Imorgon ska jag göra en liten operation för ögat för att jag ska kunna stänga den helt för jag har tröttnat på att lida i onödan, och hoppas det läker fort för jag vill vill vill skriva! Har nu kommit igång med bloggen och vill att det ska fortsätta så.
 
Förhoppningsvist hörs vi väldigt snart!
fota i naturen promenad snacks
6 kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt att du ska få hjälp med ögat, håller tummarna för att allt går bra! :)

Moa

å ja älskar naturgodis men håller med om att det är en aning dyrt, fina bilder

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Vilka underbara bilder :D. Älskar naturgodis!

Sarah

aaa samma här har planera mycket i år =)

MALIN

Vad gott! Och vilka härliga bilder! Kram

Malin

Men mmm vad gott! =)