mytaste.se

Stockholm på 15 sekunder

Jag älskar att man kan börja använda sommarkläder. Frihet!
Igår blev det en spontan promenad med min mamma. Vi åkte till Fridhemsplan för att ha bönemöte men det var inställt, istället gick vi över två bron, från Fridhemsplan till Hornstull. Frihet! Det var så vackert. Jag visste inte Stockholm har så bra sidor. Jag har bott här flera månader redan men det här var min första officiella promenad på stan. I'm late! Men bättre än aldrig. Vet inte om ni kan kolla videon här nedan direkt från boggen. Annars får ni väl trycka på rutan så den kommer upp på instagram. Jag klistrade ihop en snabb video på 15 sekunder från promenaden. Måste jag tillägga att jag älskar utsikt, båtar, vatten och solnedgång?
från Fridhemsplan till Hornstull promenad sommar outfit upptäcksfärd äventyr i Stockholm
7 kommentarer
MALIN

Fina bilder :) Det är såååå så mysigt i Stockholm! Kram

Tuva Björnwall

fina bilder :D

Frida

Åh så fina bilder :)

NICOLE

Såå skönt med lättare sommarkläder nu :D

Julia

Superfina bilder!
sv: Åh tack söta du! kram

ellenlundis

Så sommarfin du är. :)

Johanna Utterberg

Fina bilder! :)