mytaste.se

Behöver vi alltid en anledning att blogga?

Så här glad är jag just nu, och ooh vad jag älskar att lägga ut selfies, because I love myself. Nej men idag ville jag skriva ett inlägg utav ingen anledning alls förutom att jag är glad. Det är sant. Behöver vi som bloggare verkligen alltid ha en anledning att blogga? Vi tänker "bara om vi har köpt dem där snygga skorna, ska jag blogga" eller "om jag har fått det där arbetet ska jag berätta" och "har jag lärt mig sminka mig så ska jag lägga ut selfies", "bara jag hade goda råd och erfarenheter" typ men ni fattar. Måste vårt språk alltid vara proffsigt och korrekt? Nej, använd slangord om du vill, det är bara charmigt och uppiffande. Egentligen kanske du är värsta snillet på grammatik och universitetsspråk men vem behöver veta? Var dig själv och om du är glad utav ingen anledning alls, skriv om det, för att ens glädje smittar av sig tro det eller ej.
 
Funderar på om jag ska baka redan ikväll eller vänta till i morgon. När jag har fotat vad jag har bakat kommer jag blogga på riktigt... förstå ironin.
happy varför blogga
20 kommentarer
Liv%20Ringstr%F6m

Så bra inlägg!

ellenlundis

Den här inlägget gjorde mej glad :) För du är för go!

MALIN

Sååå bra inlägg! Kram

Netti Starby

Så bra skrivet och fina bilder på dig! :-D Kramis

NICOLE

Bra tankar du har:) Inte alltid jag känner att jag behöver det men oftast känns det bättre haha =)

AMANDA

Gud vilket härligt inlägg!!

Sv; Jo, jag trivs bra på praktiken. Men ibland blir ångesten för djup för att jag ska orka komma upp..

Gabriella

Åh så mysigt att baka!! Fina du!!

Martina

Så mysigt att baka!! Kul att du känner dig på bra humör! Kram

trisiaa

Fina du och bra text!

Moa

bra inlägg och fin blogg!

Julia Johansson

Så bra inlägg :)

eva%20linah

bra inlägg:D åh, du är superfin!

Svar: aaw tack och bra du tyckte det!
Liene Svärd

ajlimullersandvik.blogg.se

Så härligt skrivet! Jag känner ofta så, att inlägg behöver ha en i förvär uttänkt poäng liksom. Att skriva bara för att skriva händer inte lika ofta längre.

Lotta Lygdman

Du är en riktig glädjespridare ett ljus i mörkret. Tack! Du gjorde min dag. Kram till dig fina Liene <3

Svar: Aaw tack :) fint att jag kunde göra din dag. Stor KRAM
Liene Svärd

Emma Broberg

Haha, vilket underbart inlägg!! Så fint att sprida glädje <3

Cajsa Lindahl

jag bor fortfarande i södertälje men du tar en annan buss. Dock får vi se om jag kommer vara hemma på fredag. Jag mår verkligen inte bra och har inte gjort på länge (inte förkylningen, även om jag fortfarande är förkyld, snackar mitt psyke nu). Vi pratade igår om eventuell inläggning igen. har möte i morgon igen så då vet jag mer. Messar dig imorgon.

Kattis

Att man är glad är väl en av dom bästa anledningarna till att blogga tycker jag...sprid de positiva tankarna och humöret så mycket det går!!! Jättefina bilder också!☺
sv: med en sån händelse i bagaget förstår jag om du är rädd för vatten. Men hoppas du hittar ett sätt att kanske göra om rädslan till respekt (för det ska man verkligen ha för vatten) och sen kunna njuta av lite roligt badande!😊

Celine

Håller med! Jag brukar inte komma på vad jag ska blogga om förrän jag loggat in på bloggen så jag gör det bara för att jag tycker att det är kul, alltid typ haha :)

anniepiie

hahah i början kände jag jättepress med bloggen men nu skriver jag endast när jag känner för det. Dock kan det bli mkr fika och mat men jag tycker det är kul. :) Upp med din bakning på bloggen, jag vill se. ;) hihi SV: Jajamän, jag har körkort och egen bil. :) Själv?? Tack för ditt pepp angående bostad och jobb, :D

Denise

Bra poäng med inlägget! :)