mytaste.se

Now the wind and waves don't matter

God kväll! Det ser ut som att jag får lite tid över till att blogga, trots att jag har varit i kyrkan och vi har börjat en ny grej blanda ungdomarna där, så vi kommer ses två gånger varje månad. Känner mig så glad bara! Vi kommer ha musik, fika, gemenskap, motiverande tal, intervjuer och sånt. Alla har rum att delta och bidra.
 
Tack så mycket för feedbacken till förra inlägget förresten! Det har inte alltid varit enkelt att gå emot sina rädslor. Känns som att jag har befunnit mig i en båt mitt i ett svallande hav. Det har varit överväldigande men det är så värt, även om man inte alltid fattar vad man håller på med egentligen. Fortfarande. Jag tror inte jag vill någonsin sluta leva så. Låten i inlägget förklarar allt!
övervinn dina rädslor
20 kommentarer
NICOLE

Låter mysigt som ni ska hitta på :)

Carolina Thoor

Mysigt med ett sådant samarbete mellan er som håller i det och för dem som kommer och deltar! :)

Sv; ja, alltid skönt med sovmorgon. Det kommer jag inte få fören på onsdag, suck.. ^^,

Cajsa Lindahl

Super! då ses vi då! :D

Hihi tackar. :)

Netti Starby

Vad roligt att ni har blivit en grupp som ses några gånger i månaden :-D Kramis

Julia Johansson

Så fin och bra grej du gör i kyrkan :)

Jessica Högberg

Spännande med ungdomsprojekt, lycka till!

Emma Broberg

Roligt! Stort lycka till med allt <3

Kattis

Låter ju som ett jättetrevligt samarbete!☺
sv: vad trist att du är rädd för vatten...själv skulle jag kunna leva i vatten känns det som!😋

MALIN

Vad spännande! Lycka till :) Kram

Amanda

Superbra låt!

Amanda Forsman

Vad roligt :)

Moa

kul!!

Ida Lindborg ♡

Vad roligt, bra låt! :D

Sussi

Låter som trevliga träffar :)

Sara Ekman

Kul!

Boel

Vilket härligt projekt det låter som :)

Tuva Björnwall

kul :D

Erika

Så kul att du är glad :)

Alice

Låter som en bra och mysig grej i kyrkan! ^^ Sv: Vad menar du med "vad hände med gymnasiemässan?"? Har lite svårt att förstå vad du menar. :)

Pauline Hurtig

härligt!