mytaste.se

Restaurangkäk

Först vill jag bara visa smyckesetet som jag fick (örhängena och halsbandet) från en kompis mamma. En söndag hade mitt ena örhänge som jag hade köpt i Afrika gått itu och jag letade efter pärlan på golvet utan att hitta. Jag frågade en kvinna att säga till ifall hon hittar det. Nästa söndag kommer jag till kyrkan och hon ger mig en påse med detta smyckeset. Huuur snällt asså!
Igår blev det restaurangkäk för att samma kompis fyller år. Vi skulle egentligen gå till Koh Phangan på Södermalm men det fanns inga lediga bord så vi gick till Pong Skrapan istället. Det blev en hel del prat om Awakening Europe i helgen, för mycket thaimat och en hel del skratt som avslut på kvällen. Idag var jag på hunddagiset igen och nu är jag trött, kommer bli så skönt att sova sen!
födelsedag restaurang smyckeset thaimat
13 kommentarer
Netti Starby

Åh vilket fint smyckesset du fick :-D Kramis

Flisan

sv: tack det hoppas jag med :P

härliga bilder :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad snällt av henne och tur att hon hittade det! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Det verkar dundermysigt och så otroligt vänligt att ge bort ett smyckesset efter ditt missöde!

Tilda Barkselius

Åh så mysigt med en restaurang kväll :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så fin "historia" bakom smyckena, de är verkligen superfina!

Erika

Vad gott med restaurang :)

Julia%20Svensson

Åh vad gott!

Julia Jansson

åh så fin du är!

Sara Ekman

Vad gott och trevligt :)

Jeanette

Låter som en bra kväll :) och vad gott det ser ut

NICOLE

Låter härligt! =)

anniepiie

Åhh så trevligt det låter. :D God mat oxå. :))