mytaste.se

Oh, they don't even know

När man får den där snygga dåliga kvaliten på bilderna. Aja, här har jag i alla fall mascara på mig första gången på flera år. Syns inte så mycket men det är sant. Mitt öga är inte riktigt bra än men who cares. Har inte använt smink sen min första operation år 2012 då jag blev opererad för neurofibromatos typ 2 och då tog dem bort den största tumören på högra sidan i min hjärna. Efter det fick jag komplikationer som döv och ansiktsförlamning på höger sida, samt att tårkanalen la av. But I embrace it! Asså, inte sjukdomen eller komplikationer men man gör det bästa av situationen. Förra året gjorde jag operation i ögat för att jag skulle kunna blunda med det ögat men det blev inte så mycket bättre. Istället ser mina ögon olika stora ut. Jag vet inte ens riktigt, om jag ska gilla det opererade ögat bättre. Har alltid undrat hur jag skulle se ut om jag hade såna, större ögonlock liksom. Nu har jag både och haha. Bara tråkigt att jag fick ett par vagel på det ögat för två veckor sen. Nu kämpar jag igenom.
Vad tycker ni om örhängena förresten? Köpte dem i Tallin. Dem är exakt min stil!
selfies
15 kommentarer
Linnea Kinis

tycker örhängena var superfina :) och så typiskt med en vagel i ögat!

elin

Så fin!<3

Jennifer

Fin du är :D

Julia Svensson

Finaste du!

Linda

Men åh ush vad hemskt! Går du på kontroller osv så att den inte skall komma tillbaka? Finns det risk för det? Tycker iaf du är superfin och den som tänker på att dina ögon är olika stora är nog mest du själv för jag har då aldrig reflekterat över det;)
Svar: Ja det får du göra, hihi. Tror att jag lägger upp den ikväll ;)

Felicia

vilka fina örhängen :)

Gabriella

Fiiiina du!!

annelie

super fina örhängen och stark av dig att dela med dig av dina problem med ögat...du är en kämpe kram

anniepiie

Jättefina öron hängen. :D Jag ägde ett par liknande för några år sedan som jag använde typ jämt, råkade tyvärr glömma dom på en klippa vid havet. hehe

Carolina Thoor

Vad kul att du njuter av att sätta på dig smink du inte använt på länge. Alltid härligt <3

Sv; ja, verkligen! :)

Ida Lindborg ♡

Fiin!

Henrik Olsson - Föreläsningar

<3

Lotta L

Kära Liene!
Du är så vacker. Låt ingen säga något anat. Du tar fantastiska bilder med din kamera. Var rädd om dig! Hälsa mamma! Kram 💖

Svar: Åh tack, värmer att höra, tack för din fina kommentar. Kramar
Liene Svärd

Asylmamma

Åh vilka fina örhängen! Tycker det är fint det du skriver om din sjukdom och hur du hanterar det... du är stark💕

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Du är så fin! :)