mytaste.se

Candy

Godmorgon! Jag har förmodligen dragit på mig en förkylning från igår efter promenaden på hunddagiset. Kände redan då hur näsan rann. Men med lite kur kommer det säkert bli bättre. Hade tänkt spela in videon om osäkerhet idag som jag sa, men först måste jag åka till sjukhuset på min vanliga avastin behandling mot tumörerna.
 
På bilderna ser ni mitt favoritgodis från Lettland. Det är gräddkola. Den kan ha olika smak, med hasselnötter, solrosfrön, vanilj eller russin etc. Om ni åker till Lettland nån gång måste ni köpa dessa kolor som heter "Gotina", betyder kon på svenska. Gillar ni också gräddkolor?
 
Önskar er en fin dag!
gotina gräddkola sjukhusbesök
20 kommentarer
Days by Johanna

oh gott med gräddkola!

Hoppas behandlingen går bra!

Tilda Barkselius

Nej vad jobbigt att du känner dig förkyld!

Amanda Forsman

Mums, älskar gräddkola!

ullie

Hoppas behandlingen går bra va är det för tumörer?
inget kul me förkylning man blir så hängig krya på

Carolina Thoor

Ser ut som en riktig god gräddkola godis! :D och synd att du gått och blivit sjuk. Hoppas att du snart känner dig bättre <3 och att tumörerna försvinner förstås!!

Sv; javisst <3

Erika

Har smakat något liknande här, men är inte så glad i det längre :)

Ida

Åh vad gott :)

Ida Lindborg ♡

Gott

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Mums vad gott! :)

Henrik Olsson

Det skadar aldrig med lite sötsaker då och då! :)

Sara

Åh så gott!

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Älskar gräddkola, så gott :D

Kattis

Mums nu är jag jättesugen på gräddkola ju!!!:D Hoppas du inte blir förkyld!<3

Denise

Krya på dig! <3

sandra*

Hoppas du kryar på dig från förkylningen och kolan såg riktigt god ut jag älskar verkligen gräddkola det är så gott :D

My

Krya på dig! Vad gott det ser ut :D

JoJo

men omg så goda dom ser ut att vara då!! :D

sv; klart jag gör, du lägger ju upp så himla fin bilder på din insta :)

hoppas du har en fin helg tjejen <3​​

annelie

de låter goda :D mums

Ida Lindborg ♡

så gott!

Matilda Berlin

Åhh vad jag älskade dom kolorna när jag var mindre! Såååå goda =) Kram