mytaste.se

Mina tankar kring osäkerhet

Hej på er! Här kommer videon jag lovade som handlar om osäkerhet. Jag hade ont i halsen och har fortfarande men som tur hörs det inte i videon. Jag ville bara dela med mig några tankar och känslor kring osäkerhet och hur man kan handskas med det. Jag gjorde videon i engelska utav den anledningen att jag har för många vänner både irl och över internet som är engelsktalande som förstår inte svenska. Jag ville att alla ska kunna ta del av mina videos.
insecurity osäkerhet
13 kommentarer
Kattis

Många intressanta tankar och krya på dig!<3

Erika

Vilken bra video! :)

cindy

mange interresante tanker!

Fanny

åå bra video <3 så öppen å ärlig

Netti Starby

Videon är jättebra och du är jätteduktig! :-D Kramis

deninrekampen

Sv: Absolut, det gjorde det verkligen! :) Tacksam ska du veta!

Stackare, hur mår du nu då? Igår hade jag en väldigt bra idag, idag har varit lite mer jobbig tyvärr.. Men men jag njöt utav gårdagen iaf! :)

Kram!

Natalia

Så bra video :)

ullie

Duktig du är

ja men gud va jobbigt men tur de växer sakta <3

Hoppas du får en fin söndag

Ida

Så bra video! :)

Tilda Barkselius

Så himla fin video!

Linda

Bra video!!

Zyllah

Du är himla gullig, och väldigt bra video. <3

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så bra video!! :)