mytaste.se

Nya tag

 
Godmorgon! Idag mår jag betydligt bättre men jag bestämde mig för att stanna hemma åtminstone en dag till för att förkylningen ska avta mer. Efter mitt förra inlägg funderar jag på att anta utmaningen att inte äta socker på 30 dagar, och sen kan jag ta det därifrån. Blä vad tråkigt det kommer bli! men jag gör det för min hälsa och för mitt inre mående. Har inte bestämt än om jag ska fika ibland ändå om jag träffar någon vän, jag vill ha fikat för gemenskap, men kommer det påverka vad jag äter när jag är själv också? Ni får en update på hur det går. Sen är det mycket enklare att göra det med vittnen. Ni får bli mina vittnen, hehe. Ha en bra vecka!
ingen socker
14 kommentarer
Sara

Låter som ett smart beslut att hålla sockret borta! Tror inte att jag skulle palla det, är för sockerberoende haha

Ha en bra måndag!

Ida

Fina bilder! Skönt att du börja bli bättre :)

Emma Broberg

Så fina bilder du tagit! <3 Hoppas förkylningen snart släpper!

annelie

du kommer fixa de jag tror på dig :D

Dixi Wonderland

Tänk på att socker finns i mat som tex majs på konservbruk (galet I know). Att dra ner på socker är bra men var inte för hård :)

Felicia

vilken snygg kjol :D

Heléna

Hoppas förkylningen snart är helt borta! Jag och yngsta sonen är hemma och förkylda också :( Fina bilder på dig! Lycka till med sockerutmaningen :D Kram <3

Cindy

Åh så utrolig fin!

Cindy

Åh så utrolig fin!

Rebecka

Du har alltid så fina bilder på dig <3 Skönt att du börjar må bättre.

Svar:
Ja tycker jag med :) Åh eller hur!!

Kram

ellenlundis

Jag är också en godisråtta. *host* 🐀 🐁
Fina foton på dej!

Matilda Berlin

Åhh vilka fina bilder!! =) Kram

Ida Lindborg ♡

Så fina bilder!

Linda

va fina bilder!