mytaste.se

You'll be safe and sound

Godmorgon alla fina! Idag mår jag mycket bättre och kommer gå tillbaka till min praktik. Jag blev rastlös av att sitta hemma och vara sjuk. Jag har ju bestämt för att sluta äta så mycket socker och det kommer bli mycket lättare när jag har någonstans att gå till varje dag. Däremot vet jag att det kommer bli svårt på det sättet att jag kommer vara lite hängig och kommer ha cravings, men det är så värt det för jag vill veta hur bra jag kan må utan socker. Ni får mer update via en vlog senare i veckan eller nästa vecka.
Lägger upp låten för jag är kär i texten. Så vacker. "Youll be safe and sound".
Taylor Swift dagens låt
8 kommentarer
Jessica Högberg

Hoppas du lyckas för måendet utan socker är underbart!

annelie

hoppas du får bukt me sockerberoendet :D

Kattis

Heja dig!!!😀 och vad härligt att du är tillräckligt frisk för att gå tillbaka till praktiken!

Emma Broberg

ÄLSKAR den låten. Så galet vacker!

cindy

åh heia deg!Og så deilig at du føler deg bedre <3

Tilda Barkselius

Den låten är såå fin!

Amanda Forsman

Skönt att du mår bättre!

Ida

Härligt att du mår bättre!! Kram <3