mytaste.se

Listan om mig

Det kommer en till ego inlägg men jag hittade denna lista och kunde inte låta bli att fylla i. Den kallas för "listan om mig" och cirkulerar runt på många bloggar.
 

Hur gammal är du?

Jag är 24 år, fyllde i onsdags

Hur gammal känner du dig?

Jag känner mig yngre och yngre men samtidigt finns det saker man lär sig och förstår samt vaknar upp till ju längre man lever vilket jag tycker är bra, ibland kan jag känna mig som en "old soul"

Vart bor du?

Jag bor i en av Stockholms förorter som inneboende

Vad har du gjort idag?

Eftersom det är bara morgon har jag inte hunnit göra så mycket än, äta frukost

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?

Sommar eftersom det är varmt och ljust ute, man kan vara ute länge utan att tänka på extra kläder

Är du beroende av något?

Nu måste jag tänka efter, har inte fördjupat mig än... men utan motion och människor samt djupa samtal (speciellt om min tro) känner  jag mig rätt rastlös och tom

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

Jag ville säga Kalifornien men det är väl varmare väder där under sommaren, så jag får säga bara nånstans det är soligt, vid havet, vacker natur eller stor stad

Vad är du på för humör just nu?

Jag har lite huvudvärk... och är alldeles för fokuserad på att fylla i listan

Vilket är ditt favoritgodis?

Jag gillar nästan all ljus choklad med någon god fyllning eller nötter men måste säga att jag njuter av bakverk och mjuka kakor mycket mer, det kan så klart bero på när man äter och med vem

Vilken är din favoritaffär?

Om jag ska shoppa fyndar jag lite här och där och överallt

Är du en morgon- eller kvällsmänniska?

Både och. Det beror på vilka sammanhang. Är jag hemma en kväll helt ensam kan jag vara jättetrött men hittar jag på något med vänner på kvällen kan jag vara pigg. Men jag hoppar alltid upp från sängen så fort jag vaknar.

Har du blivit sydd någon gång?

Tre gånger, fyra ärr. Operationerna 2012 och 2016 samt operation för ögonlocket

Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?

Johanna som gav mig ett pepparkakshus som jag fick slå sönder. Jag har länge velat slå sönder ett pepaprkakshus, bara för att.

Är du blyg?

Jag har kallats för blyg och ibland är jag det, men jag skulle snarare säga att vid dem flesta tillfällen väljer jag vilka människor jag ska öppna upp mig för, och jag känner efter noga om det känns naturligt för mig. Ibland är jag pratglad bland främlingar och även min mamma undrar hur jag kan vara så. Ibland är jag helt tyst med personer som man ser varje dag eller vecka. Ibland vågar jag inte alls ta kontakten med någon, om man är på kalas eller i ett rum med massa folk. Ibland klickar man direkt med vissa personer.

Vill du gifta dig?

I framtiden, jag ser på äktenskap som något seriöst

Vad heter du i andranamn?

Jag har inget andranamn

Har du något smeknamn?

Nej vilket är ganska tråkigt, det är svårt när man heter Liene

bloggare lista om mig
23 kommentarer
LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Kul lista! Kul att veta lite mer om dig :)

Denise

Har aldrig heller haft något smeknamn.. Tyckte det var så trist när jag var yngre att alla hade ett smeknamn men inte jag.. haha!

sv: ja jag har varit i barcelona två gånger nu och tycker absolut att det är en stad värt att besöka. Det finns otroligt mycket att göra där samtidigt som det finns bra shopping och en helt fantastisk badstrand! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att läsa mer om dig!! :) Och grattis i efterskott!

Victoria

Så utrolig bra du skriver! Veldig interessant å lese mer om deg. Veldig fin blogg du har selv :)

JoJo

vad kul att få veta lite mer om dig och grattis i efterskott sötnos! :)

sv; ja jag tycker själv att det är bättre att ha mål än löften :)
jag har också lite svårt för hur jag ska hantera småbarn, speciellt när dom blir ledsna. men tycker ändå att det går bra när jag träffar min systerdotter. fast blir hon för ledsen när jag håller henne så får syrran ta över. hahah xD jag hoppas att du hittar en bra kille nån dag. det förtjänar alla att ha <3

åh tack! du är också jättefin liene! :)

ullie

roligt med listor men hinner aldrig själv. önskar enfin lördag o massa kul kramar

Sara

Kul lista!

Mikaela

Grattis i efterskott, fin bild på dig!! :)

my

Vad roligt att läsa :)

elin stridh

haha ja, men idag är det inte lika kallt här iaf, skönt :)

NICOLE

Så roligt att läsa din lista om dig :) Grattis i efterskott! SV: Vi äter hälsosamt hela året men brukar äta något gottis på helgen, nu håller vi igen i januari =)

Alice Lindström

Roligt att läsa dina svar :)

Kattis

Vad kul att läsa och grattis i efterskott!☺
sv: Vad roligt att ni funderar på att besöka Barcelona till sommaren, det kommer en hel del tipsinlägg därifrån närmsta tiden på bloggen!☺

Erika

Stort grattis i efterskott :)

sv. Lät som du också hade ett fint 2016!

Madeleines.se

Tack snälla :)

Carolina Thoor

Härlig lista! :D

Sv; jo.. Det tycker jag med. Men som en faster har jag tyvärr ingen talan. Det är endast min bror som kan fixa det :/

Ja, tulpaner är riktigt fint. Älskar att köpa en massa tulpaner nu under vintertiden hihi :D

Jessica Högberg

Fin lista. Alltid kul med lite mer info

Nomi

Du är igång och bloggar än ser jag fina Liene <3
Det var längesen nu! Hur är det med dig?
Kram Nomi

Henrik Olsson

Ja, äktenskap är absolut något man ska ta på allvar!! :)

Jeanette

Vilken rolig lista och kul att läsa dina svar :)

Amanda

Kul att få veta lite mer om dig! 😃

Petra Olsson

Vilken kul lista ⭐️

Robertmen

Urgent assistance in obtaining high-quality and anonymous PCR from all over the world! [url=https://cov-help.com/]High-quality documents all over the world at affordable prices and in the shortest possible time![/url] We will help you get the document within 30-60 minutes without queues. A document with a qr code. The document contains a working cr code with patient and clinic data.Complete anonymity of data. Complete anonymity during registration. We guarantee quality and low prices.
Complete anonymity of data