mytaste.se

Min födelsedag

Så blev det värsta snöstormen på min födelsedag. Typiskt att jag och stormen ska fajtas om samma datum, haha. Ramlade en gång i snön typ när jag gick med två stora labbar på hunddagiset. Den ena hunden fick värsta rycket och började studsa runt. Han blev nog förvånad och visste inte vad som hände "vad var det där för duns?". Sen såg han att det var bara lilla jag som hade ramlat och då lugnade han ner sig och stod stilla som en stolpe. Så tog jag mig upp med hjälp av dem två stora labbarna. Det hade inte varit lika enkelt med små jyckar. Det var bara så kul! Småskrattade under hela resten av promenaden efteråt. Sen var en av kollegornas lilla (som kallade sig stor) dotter där och var hur söt och underbar som helst. Tänk att en 6-åring kunde fånga mitt hjärta så.
 
Idag firade jag min födelsedag. Hade det mysigt med min mamma och bror och fick många fina saker. Åt en självbakad tårta. Nu blir det sängen!
födelsedag på hunddagis
5 kommentarer
Anonym

Grattis! 😃🎂

Svar: Tack :)
Liene Svärd

Amanda Forsman

Stort grattis :D

Jessica

Grattis på födelsedagen! :D

Visst är det galet, han är sjukt duktig :)

Jeanette

Grattis på födelsedagen! :) Hoppas du fick en toppen dag, trots stormen haha

Pauline Hurtig

grattis! :D