mytaste.se

Min musik när jag är glad

Godmorgon! Idag vill jag skriva lite gladare inlägg. Tycker det förra inlägget var för nedstämt på något sätt och jobbig. Så nu ska vi börja på annan bana, för jag mår verkligen bra och det ska vi inte ändra på. Jag tänkte dela lite av vad för låtar jag lyssnar på när jag är glad eller som får mig att bli glad. Det verkligen funkar oavsett vad jag känner. Vi alla har nog lite olika musik vi lyssnar på. Jag väljer dessa eftersom dem får mig till och med känna mig lite för fånig, haha, för det är inte ens musik som jag skulle lyssna på bara så där. Det konstiga är att när jag kommer till kyrkan och vi har alltid glad musik påverkar det mig inte alls men när jag sitter hemma och lyssnar hemma på dessa blir jag hur pepp som helst. Sen kan jag lyssna mycket på Britt Nicole också, hennes låtar asså!
 
Vad lyssnar ni på när ni är på glad stämning eller vill bli det?
 
glad
5 kommentarer
Henrik Olsson

Det finns mycket musik att lyssna på, men den senare tid har det blivit mycket lovsång, eller kristen hårdrock :)

Hanna

Jag lyssnar också på en massa musik när jag vill bli gladare och lika när ja är glad :)

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Ja musik kan verkligen värma upp ens hjärta :)

Amanda Forsman

Man blir så glad av musik<3

Ida Lindborg ♡

braa låtar!