mytaste.se

Summer TB

Tyckte min blogg började sakna lite bilder som är egna så här är några från sommaren. En blogg utan bilder är en blogg utan kläder. Just nu har jag precis ätit en mango - bra medicin. Förut var jag i kyrkan och det var ett bra beslut att gå dit fast jag var fortfarande trött av julen, gick ut därifrån med en kick, och nyår firade jag med min mamma, bror och hans tjej. Önskar alla ett bra 2017!
 
Btw. Tack till alla som kikar in här varje dag. Blir pepp av att se era kommentarer och att ni läser inläggen.
 
Eftersom jag älskar att skriva måste jag dela något jag skrev ikväll.
 

Thanks to all who are bothering me without permission.

Don't apologize for speaking with me just because you're a stranger.

Don't think I'm disturbed by you coming to talk with me when I'm sitting alone in a corner or standing alone somewhere back there.

I love people who dare to burst that bubble and prove that my daydreams are more than only dreams.

I'm dreaming about people who are not afraid to speak, no matter how tall the walls may seem.

If you think I'm broken or sad or a hermit, I'm not. I just don't want to force any conversation. Haha, and maybe you feel the same.

That's the way of humanity. At least, a part of it.

portraits porträttbilder
13 kommentarer
Amanda Forsman

Fina du! Gott nytt år<3

Ida Lindborg ♡

ååh så fina bilder!

Sv. taack, japp det är min pojkväns :)

Tilda Barkselius

Åh så fina bilder!

Alice

Gott med mango, och vilka fina bilder och vacker text! :)

Anonym

så vackra bilder!

Heléna

Så fina bilder på dig! Håller med om att bilderna är som bloggens kläder. Hoppas du får en fin start på veckan :D Kram <3

Alice Lindström

Fina bilder!

Frida

Tack så mkt :) härliga bilder!

ellenlundis

Fina du! :)

ullie

åhh sluta visa guuud så ja längtar till sommaren !!!! =) =)
vilka jätte härliga bilder på dej o sommaren suck =)

fin fortsättning på dagen o kvällen kram

Sandra*

Så himla fina bilder, man längtar verkligen till sommaren :)
och du är så duktig på att skriva!

Sara

Jättefina bilder :)

Freja Lindsjö

Så himla fin!