mytaste.se

Utökad praktik

Hej! Den här veckan har jag utökat min praktik och därför behöver göra om mina prioriteringar vilket har gjort att både mitt rum och min blogg är mindre skötta. Igår hann jag inte ens vara hemma för jag åkte iväg och spenderade kvällen med vänner och spelade musik och hängde. Idag när jag kommer hem måste jag städa. Efter den här veckan kommer jag nog ha hittat nya rutiner och hittat tillbaka till bloggen. Så ni får stå ut ifall bloggen är lite ointressant och tom den här veckan, bara säger.
 
Har  velat göra en tutorial på det här lockiga håret på bilderna men det får också bli när jag har mer tid och kan filma när det är dagsljust.
 
Ha det gott!
lockigt hår
14 kommentarer
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vi står ut tills du har tid med bloggen! :)

Frida

Men skönt med mkt att göra, gillar att ha saker att göra :)
Jag uppskattar lugna kvällar mer nu än vad jag gjorde förut. Jag har alltid älskat att gå ut och träffa massa nytt folk :)

Netti Starby

Det är sånt som händer ibland och då får det vara så. Stressa inte med bloggen nu utan gör det viktigaste först! Kramis

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Skönt med utökad praktik :)

Tilda Barkselius

Kul med utökad praktik ju!!

Jessica

Så himla fin!

Nu är ju helgen över, men helgen som var så var jag barnvakt hela helgen åt syrran :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande med praktiken! :)

anniepiie

Låter som en jättehärlig kväll Liene. :D Förstår att bloggen hamnar åt sidan. :)

Henrik Olsson

Det är inte alltid man hinner med bloggen! :/

Erika

Ibland får man verkligen fullt upp :)

Alice Lindström

Jätte fina lockar!

Ida Lindborg ♡

Vad skönt med en utökad praktik :)

Amanda Forsman

Ibland är det svårt att hinna med bloggen, men hoppas du trivs på praktiken :D

MATILDA

Vad kul! Blogga när du hinner och känner för det :) kram!