mytaste.se

Vad jag har gjort med min blogg senaste veckan

Hej alla! Idag vaknade jag otroligt tidigt och kunde inte sova. Kände mig utvilad men efter ett tag insåg jag hur trött jag är. Hur får ni energin tillbaka?
 
Eftersom jag vaknade med en lust att blogga tänkte jag skriva om vad jag gjort med min blogg senaste veckan, bara för skojs skull.
 
1. Jag har ordnat bland kategorierna.
Meningen var väl att jag skulle ta bort kategorier som jag inte använder så ofta. Istället blev det nästan fler kategorier. Jag har 24 kategorier just nu och jag tycker det är för många. Jag skulle vilja ha typ 10 kategorier. Ajaj, så svårt det är!
 
2. Jag har haft en omröstning angående hur många inlägg en bloggare ska skriva. Går fortfarande att rösta här.
 
3. Jag har skrivit ett inlägg om varför jag började blogga. Har bloggat 10-11 år nu.
14 kommentarer
Josephine

Sv: Hejsan vad för ras vet jag dock inte. Bara ingen sådär jättestor hund. Någon mindre vore bra, men inte för liten

Carolina Thoor

Roligt att läsa! Hm.. Att få tillbaka energin är väl inte bara sömn, utan att man hittar på något roligt. Som jag - jag tycker om att gå till jobbet, härliga kollegor samt roliga arbetsuppgifter. Sedan har jag min underbara kille som jag antingen vilar tillsammans med eller hittar på något som intresserar oss. Så det får jag min energi utav! :)

Sv; nja, tyvärr. Han gör inte så mycket åt saken, vilket jag känner mig otroligt frustrerad över. Jag önskar bara att han kunde göra någonting åt saken...

Jojo, men det var inte riktigt det som skedde. Utan mitt hår är så pass tjockt att hur mycket jag en håller på att torka mitt hår så blir det nästan aldrig riktigt torrt torrt. Utan torrt då man känner på det, fast ändå inte. Svårt att förklara, men jag har tjockt hår :P

Kattis

Hmm få tillbaka energi är ibland lättare sagt än gjort...beror ju lite på vad som dränerat energin från början!

sv: Det var väldigt gott!☺

Zyllah

Wow, har du hållit på så många år? Imponerande. Jag har hållit på från och till sen jag var 13 år, men det är bara fem år ungefär. <3

NICOLE

Kul inlägg :) Jag tänkte också ta bort kategorier men har bestämt mig för att ha kvar dem, gillar dem alla ju :) SV: hm vet inte, gjorde kanske inget stort avtryck hos dig ;D Jag har också haft/har många läsare, men jag är uppmärksam på de flesta =)

N

Fin bild!

Veronica Pettersson

Sv: Jag besökte Durban :3

Tilda Barkselius

Det med kategorier är verkligen ett problem :)

Lucy

Det är inte lätt att få tillbaka energi alltså :/ och du påminde mig precis att jag också behöver rensa bland mina kategorier

Svar: Ja, ibland vet man inte hur. Ska man sova mer, ska man äta bättre eller ska man ta en promenad bara?
Liene Svärd

my

Skönt att få ordning på kategorierna! :)

Jeanette

Jag brukar försöka ta mig ut för att få tillbaka energin :) Frisk luft brukar hjälpa för mig

JoJo

kul att du har bloggat i så många år :) och fin bild på dig!

sv; hehe bättre sent än aldrig. eller hur? ;)
jo men visst är det så :P

åh tack! kul att du gillar mina rosetter! :D

Moa

WOW, vad länge du har bloggat :D
Svar: haha jag hade skrivit fel, jag har INTE fobi för torra pinnar hahahahahah däremot RYSER jag av att hålla torra saker som just pinnar ;D kramis

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Personligen gillar jag hellre för många kategorier än för få. Lättare att hitta det man söker. :)