mytaste.se

För att min kompis hade möhippa idag

Hej allihopa! Startade dagen med rester från min calzone och åkte till kompis lägenhet där vi förberedde inför en kompis möhippa. Det var en så rolig och underbar dag! Så många vänner, så många fina minnen, så många bilder. Jag invigde min gula klänning. Är bara glad att mina vänner gifter sig för då kan jag ha på mig alla mina fina klänningar, hehe. Jo, bilderna blev så många att det finns inte tillräckligt med utrymme på min dator längre så imorgon måste jag rensa den, för nu är jag för trött. Godnatt på er!
möhippa firande
21 kommentarer
Petra

Vacker du är. Hoppas du hade en fin dag. Kram på dig

My

Åh vad roligt :D

annelie

fin klänning :D

Julia Svensson

Såå fina bilder!

MALIN

Vad vacker du är! Jättefina bilder! Kram

Prietha

Verkligen jättefin klänning!!

Pauline Hurtig

vad roligt :)

Linda

Underbara bilder! Härligt att solen kikade fram!
Svar: Ja det kan man, man gör ju sylt, saft o allt möjligt på dessa,hehe. Jag har smakat tycker inte att det är så äckligt, hihi.

Petra Olsson

haha så kul min son bor på denna gata och han snapchatade mig bilder från möhippan igår:)

ellenlundis

Fina bilder! Idag så hade min syster sin möhippa. :) Hon ska gifta sig den 24/6 :D

Gabriella

Åh så himla roligt!!

Henrik Olsson - Föreläsning

Vad fin du är :)

Hoppas att ni haft riktigt trevligt! :)

Julia Persson

Härliga bilde ;O)

Svar: Åh tack!
Liene Svärd

Amanda

Åh vad kul!!<3

Natalia

Åh vad roligt :D

Ida Lindborg ♡

Så fin!!

J

Vad roligt!!

elin

Åh så roligt med möhippa!<3

Isabella

åh vad roligt!

Tilda Barkselius

Näe vad kul med en kompis möhippa, längtar tills du har möjlighet att dela ett gäng av bilderna :)

Miss Baby Peaches

Vad roligt med möhippa! :D