mytaste.se

Börjar morgonen med smoothie

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott. Jag vaknade inte på min bästa sida och var sugen på onyttiga saker bara då jag redan har ätit onyttigt senaste dagarna. Den här gången gick jag mot mig själv och mixade ihop en smoothie för att jag visste att jag skulle må bättre sen.
 
Använd 1/2 banan, 1 kopp hallon, 1 kiwi och 1-1 1/2 kopp naturell yoghurt. Inget sötande behövs om man gillar syrligt. Det här var det nyttigaste jag kunde komma på.
 
Mat kan vara så överskattat. Ibland vill jag bara dricka smoothies, that's all. Förlåt, jag måste fixa mina naglar! Har läst igenom era kommentarer till förra inlägget, så kul att läsa. Dessutom är det kul att jag har fått 40-50 dagliga besökare den senaste tiden. Tycker det blir roligare att blogga när det är fler som läser.
nyttigt smoothie
13 kommentarer
rememberthiis.blogg.se

Ser god ut :D

The Queenie

Vad gott :D

Kattis

Smoothies är verkligen jättegott!☺

Jeanette

Vad gott med smoothie :)

MALIN

Såååå gott med smoothie! Mums! Kram

Petra

gott med smotthie.

sv jag tror jag håller på att mogna nu därför jag har hemska tankar hela tiden på döden och det är vanligt att dom här tankarna kommer vid den här åldern så hoppas verkligen tabletterna gör nytta snart samt jag får hjälp med sömnen.

tack så mycket är super nöjd med den

icaibloggen

Sv: Jo jag kan berätta vad jag drömde. Finns det möjlighet att skriva det privat till dig? Kram

Henrik Olsson

Smoothie var länge sen jag drack! :P

sandra

gott!

snie.blogg.se

åh vad gott

Pauline Hurtig

mums!

Anders

Inte bara nyttigt, utan jättegott också. Fantastisk combo.

Emmelie

Gud vad gott! Älskar smoothies! :)