mytaste.se

Vems drömmar jagar du?

Snart är det ju vår på riktigt och då kommer det bli så underbart när naturen blommar. Bilderna här tog jag förra året. Hej förresten! Det blev riktigt oplanerat att ta en så lång paus från bloggen. Jag hade inte ens tänkt göra det utan det bara blev så.
 
Jag tänkte just en tanke. Vems drömmar tänker jag jaga och leva? Tänker jag stanna vid något som alla andra förväntar eller kommer jag lyssna på mitt hjärtas begär? Det måste vi alla fundera över då och då. Ibland är det lätt att tappa bort sig själv och det kan ta en tid att hitta tillbaks igen men till slut går det. Ibland kan man också förändras själv och det är okej, så lyssna efter noga. Jag menar inte heller att man inte ska lyssna på andra alls, men till sist är det ändå en själv som måste veta vad man drömmer om och leva sitt liv. Så vad drömmer du om och vad längtar ditt hjärta efter och vad satsar du på?
drömmar äppelträd
18 kommentarer
Ida

Åh vad fin bild!! :)

snie.blogg.se

det tåls nog o fundera på!

annelie

jag vet inte riktigt v jag vill göra i livet ...det tåls att tänka på inget som är direkt lockande ...kram

Erika

Superfin bild!
och bra det du skriver, viktigt att gå efter vad man själv vill :)

Gabriella

Åh jag längtar verkligen tills man kan ta så fina blomsterbilder!!

Tuva Björnwall

Du tar alltid så fina bilder :D

Anita

Så fin bild :D

Emma Broberg

Sånt här borde man fundera på mer :D

Biggeros

Mycket av mina drömmar har gått i uppfyllelse. Jag lever i Spanien och är frisk och kry. Träffade min prins och fick två söta sessor. Jag har fortfarande min mor och far i livet och jag trivs med min tillvaro=) Hoppas att dina drömmar går i uppfyllelse//Kramiz

My

Fin bild :) Verkligen något som är värt att fundera på!

Denise

Så bra att stanna upp och reflektera över livet ibland. Jag har bestämt mig för att det här året verkligen är mitt år då jag ska se över mig själv och vad jag vill. Jag ska sluta lyssna på andra och bara göra saker för MIN skull. Hittills går det riktigt bra. <3

Katta

Väldigt fint skrivet och fin bild :)

madabouttea.se

Fin bild :)

Photo by E M E R E L L A

Åh vilken härlig bild :)

Mirjam%20Therese

Så himla bra inlägg! Jag tror verkligen att man måste stanna upp och fundera över det ibland! :D

JoJo

just nu känns det som att jag har tappat bort mig själv och vet inte alls vad jag vill göra med mitt liv. :(

sv; det låter ju bra! :)
hoppas allt är bra med dig och att du får en fin helg :)​

Natalia Richardson

Så bra skrivet.. speciellt efter det som händ nu i Stockholm,tycker jag.
Livet är kort och man vet inte vad som sker. Så lev din dröm och inte andras,kram.

Anna

Så fin bild!