mytaste.se

Rise and shine

Igår var en så fantastisk morgon att jag satte mig på trappan och bara njöt av sommaren. Idag ska jag göra det jag inte gjorde igår vilket är skicka över bröllopsbilder till mina kompisar. Dem gifte sig i lördags och det var ett så bra bröllop.
 
When life has cut too deep and left you hurting
The future you had hoped for is now burning
And the dreams you held so tight lost their meaning
And you don't know if you'll ever find the healing

You're gonna make it
And the night can only last for so long
Whatever you're facing
If your heart is breaking
There's a promise for the ones who just hold on
Lift up your eyes and see
The sun is rising
 
Britt Nicole - Sun Is Rising
 
morgon sommar
15 kommentarer
elin

Härliga bilder!<3

Julia Svensson

Åh så fina bilder!

annelie

ska me på bröllop men i oktober ;)

Carro

Vilken härlig start på dagen! :)

Amanda

Härliga bilder<3

Sarah

Så kul me bröllop :)

Denise

Alltid mysigt med bröllop <3

Bella

Mysigt med bröllopet!

Linda

Fina bilder :-D

Natalia

Jättefina bidler :)

Ida

Så kul med bröllop :)

linda

Hej :) klänningarna är från Shein :)

Pauline Hurtig

fin text!

Linnea Kinis

härlig start att bara sitta och njuta :)

ellenlundis

Fina Liene! :)