mytaste.se

Rädd!

Haha shit, jag blir så nervös, mer nervös än rädd till och med. Ni vet, när något är så nära att hända er som ni har drömt om, som att livet kommer äntligen börja, men samtidigt blir man sjukt rädd och man känner att det är just det som har hindrar en hela tiden. Men jag har brutit igenom det förut och jag kan göra det igen. Man börjar bara få alla dessa tankar "kommer det bli rätt?" eller "kommer detta leda till min glädje eller fall?". Fy hooo! Men det är just det här som får mig känna mig levande. När man står face to face med sin rädsla och på andra sidan ligger din dröm. Kommer man våga möta sin rädsla, besegra den och nå sin dröm? och igen "är det här okej?". Är det bara jag? haha.
 
Jag har länge funderat på att flytta och skaffa blogg någon annan stans. Kanske starta en hemsida men en blogg. Frågan är bara hur jag ska få besökare dit? Det är mycket enklare när man redan hör till ett bloggportal och det blir enklare kommunicera med andra så. Jag vet att jag måste börja med mina fotografier, någonstans. Det har varit lite här och där, men jag behöver en rivstart, en fräsch start, jag behöver gå in för det med hela hjärtat och inte vara så himla feg. Jag behöver mer kunskap om hur jag ska starta ett företag. Känner mig så grön, haha, men är så passionerad just nu. Jag har varit så less på blogg.se senaste tiden eftersom det känns som ett träsk här. Varför är det så svårt få läsare och besökare, inte alls lika lätt som förut. Inte ens när jag hamnade på första sidan. Undrar om något är fel eller om något förhindrar trafiken till min blogg. Nej men jag borde inte tänka på statistik men ni vet, det är roligare ha en blogg när det finns läsare och om jag ska ha företag måste jag ha kunder.
 
Nu ska jag gå ner och spela piano. Iiih, ivrig och måste få ut lite energi.
blommor drömmar
6 kommentarer
Mikaela

VÅGA :D

Anita

Vackert!! Kram

Gabriella

Såå fina bilder, önskar att jag också hade kunnat spela piano!! Du kan ju alltid testa en annan bloggportal, roligt med något annorlunda!! Hoppas att du kommer på hur du ska göra!! :D

elin

Åh så fina bilder!<3

My

Kände igen mig i allt du skrev!! Tänker så mycket men när jag väl ska göra så blir jag hindrad av någon inre rädsla! Grymt fina bilder!

Lotta Lygdman

Våga Liene! Du vilar tryggt och det finns alltid någon där som fångar upp dig om du faller. Mycket kärlek till dig. Hälsa Mamma <3

Svar: Tack för dina ord Lotta <3 fullkomlig kärlek fördriver all rädsla
Liene Svärd